Vægten står sku helt stille.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Vægten står sku helt stille.
Hejsa.

Her går det ikke særligt godt, hvis man "kun" set på vægttabet i kg.

På end anden side, så kan jeg godt se jeg er krympet i omkreds :o)

På tirsdag skal jeg måles, ogv så må jeg da håve på at der er forsvundet en par cm eller 10.

jeg er begyndt i både motionscenter og svømmer bagefter, så mon ikke har påvirket vægttabet i kg.

-men hvor er det træls, den fornemmelse af man lade være med at spise de usunde ting og alligevel sker der ikke noget.....................

Mvh.

Diddl.

15 år25. januar 2009 kl. 09:49
re: Vægten står sku helt stille.
Hej Diddl

Min vægt står også helt stille og faktisk er den øget til idag - vejer mig dagligt og ved godt at jeg ikke burde. Det er helt deprimerende. Jeg trøster mig dog med at muskler vejer mere end fedt så måske derfor har du ikke tabt dig... Flot at du motionere så meget. jeg går dagligt en tur på en time.
Held og lykke med vægttabet. Du har helt sikkert reduceret din omkreds. Muskler forbrænder i øvrigt mere end fedtvæv så mon ikke snart vægten rykker på sig. Men surt er det at man ikke umiddelbart kan se resultater i kilo. Kender det alt for godt.

Mange hilsner
Susanne

15 år25. januar 2009 kl. 11:41
Hejsa.

Jubiiiiiiii, så er vægten igen på nedadgående..........

-4.3 kg på 3 uger, så skl jeg vist ikke klage :o)

Mvh.

Diddl.
15 år27. januar 2009 kl. 07:01
Hejsa.

Glemte at skrive målene på.

Jeg er faktisk skrumpet 20 cm i omkreds :o)

Mvh.

Diddl.
15 år28. januar 2009 kl. 07:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });