#2 af yummiekiwi (slettet)
vægttab i sommer,vinter?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+yummiekiwi (slettet)
re: vægttab i sommer,vinter?
Synes det er noget sværere om vinteren.. Al den kulde, blæst og regn opfordrer jo nærmest til at man sidder inde og hyggespiser ;-)
Hvorimod jeg egentlig synes jeg er mindre sulten når det er varmt, samt at det er mere inspirerende at gå en tur ud og nyde det hele..
/Kiwien
Hvorimod jeg egentlig synes jeg er mindre sulten når det er varmt, samt at det er mere inspirerende at gå en tur ud og nyde det hele..
/Kiwien
15 år23. januar 2009 kl. 22:27
Stronger (slettet)
Helt enig med Yummikiwie... (fedt navn egentlig) :-)
15 år24. januar 2009 kl. 11:31
claus (slettet)
Jeg har det helt omvendt - om sommeren er der hele tiden noget, man skal til - der er festivaller, ferier, grillfester. Generelt er jeg meget lidt hjemme om sommeren og så er det meget svært at tabe sig (eller undgå at tage på). Om vinteren foregår det hele lidt mere i mit eget tempo, så der kan jeg tabe mig, hvis jeg vil...
15 år24. januar 2009 kl. 12:34
yummiekiwi (slettet)
claus, der har du selvfølgelig fat i noget.. og for ikke at tale om alle de is man kan nå at indtage, hehe.. Men i dag blev jeg simpelthen nød til at lave pandekager (uhm;-). Synes det er meget pudsigt at en årstid kan opfordre så meget til fed mad. For slet ikke at tale om julen.. Men jeg lever lidt ud fra devicen om at det er ikke mellem jul og nytår man blir fed, det er mellem nytår og jul, hæhæ..
Men hvad med dig Christine? Synes det er et godt spørgsmål :)
(fac: jeg elsker kiwi'er, skulle finde på et navn, og havde lige spist en kiwi, og wupti = yummiekiwi :0)
Men hvad med dig Christine? Synes det er et godt spørgsmål :)
(fac: jeg elsker kiwi'er, skulle finde på et navn, og havde lige spist en kiwi, og wupti = yummiekiwi :0)
15 år24. januar 2009 kl. 13:13
claus (slettet)
En anden ting er for øvrigt, at vinteren inviterer til at spise suppe - og jeg elsker supper og det er nemt at lave fedtfattigt og mætter meget.
(Jeg har lige fået grønkålssuppe i dag - det er rigtig vintermad :-) )
(Jeg har lige fået grønkålssuppe i dag - det er rigtig vintermad :-) )
15 år24. januar 2009 kl. 21:39
warrenmanor (slettet)
Der har jeg en blandet mening, Vinter.
Er der jul og man skal have en meget god viljestyrke, for at lade være med at blive fristet når man er til julefrokoster osv.
Men om sommeren, laver man generalt mere.
Ordner haven, tager til standen osv. Hvilket jeg vil mene jo mere man røre sig jo mere sulten bliver man.
Og man er får noget nemt at spise, da man ikke kan overskue at lave mad i varmen.
Så begge dele engentlig.
Knus Christine
Er der jul og man skal have en meget god viljestyrke, for at lade være med at blive fristet når man er til julefrokoster osv.
Men om sommeren, laver man generalt mere.
Ordner haven, tager til standen osv. Hvilket jeg vil mene jo mere man røre sig jo mere sulten bliver man.
Og man er får noget nemt at spise, da man ikke kan overskue at lave mad i varmen.
Så begge dele engentlig.
Knus Christine
15 år25. januar 2009 kl. 01:32
Knus Christine