#2 af Susannekleis (slettet)
har købt en wii fit board :-)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Susannekleis (slettet)
re: har købt en wii fit board :-)
Har overvejet at købe sådan et wii board. Hvad hedder det helt præcist og ved du hvor jeg kan anskaffe sådan et? Tusind tak for anbefalingen. Vil helt sikkert også gerne have sådan et. Og lige et sidste spørgsmål hvad kostede det?
Mange hilsner og tusind tak for anbefalingen
Susanne
Mange hilsner og tusind tak for anbefalingen
Susanne
15 år22. januar 2009 kl. 15:24
anetteosbeck (slettet)
vi har købt boardet hos pixmania, hvor de sender det hjem til en, men ved at bilka lige har haft det på tilbud, så går ud fra at de også har det.
vi gav lige omkring 750 kr for det hos pixmania.
selveboardet heder bare wii fit board, men du skal så have wii konsolen også.
mvh Anette
vi gav lige omkring 750 kr for det hos pixmania.
selveboardet heder bare wii fit board, men du skal så have wii konsolen også.
mvh Anette
15 år22. januar 2009 kl. 15:35
Stronger (slettet)
Helt kanon, vi har også en, det er skide sjovt! God fornøjelse!
15 år22. januar 2009 kl. 15:44
bruger slettet
Jubii jeg fik en wii i fødselsdagsgave, og boksning giver da en del sved på panden.
15 år23. januar 2009 kl. 00:43
anetteosbeck (slettet)
boardet giver endnu mere, den kan lave ens eget træningsprogram, plus den hjælper en til at stå rigtigt på benene, stå rigtigt med ryggen osv, har absolut ikke fortrudt vores køb af dette, har købt en masse træningsudstyr, men det her giver en masse grin samtidig, med at hele fam. kan være med,og der er jo lidt udfordring i det når ens 8 årige datter er bedre til nogen af balance spillene, end ens mand, skal lige hilse og sige det giver en masse sjov for mig, når han kæmper om at slå hende....specielt fordi hun absolut ikke havde de samme problemer for at nå så langt som han har :-)
Anette
Anette
15 år23. januar 2009 kl. 06:32
sqzee (slettet)
Det kunne jeg virkelig godt tænke mig!
Men det er ret dyrt for en 15 årig... Og i øvrigt ville jeg være bange for jeg ikke ville bruge det. Men samtidig ved jeg ikke, det lyder jo meget skægt! Især det med yoga, for jeg ville gerne have noget af den flexibilitet jeg mistede da jeg holdte op til ballet.
Men det er ret dyrt for en 15 årig... Og i øvrigt ville jeg være bange for jeg ikke ville bruge det. Men samtidig ved jeg ikke, det lyder jo meget skægt! Især det med yoga, for jeg ville gerne have noget af den flexibilitet jeg mistede da jeg holdte op til ballet.
15 år23. januar 2009 kl. 07:18
warrenmanor (slettet)
Har det også, det er meget sjovt.
Men hvis ikke man har nogle at gøre det sammen med.
Ja så bliver det kedeligt i længden, jeg gav 900 kr. for spillet.
med wii boardet. den kan også måle sin wii fit age.
en god anderledes motion.
:D Knus Christine
Men hvis ikke man har nogle at gøre det sammen med.
Ja så bliver det kedeligt i længden, jeg gav 900 kr. for spillet.
med wii boardet. den kan også måle sin wii fit age.
en god anderledes motion.
:D Knus Christine
15 år23. januar 2009 kl. 18:04
jeg har lige købt en wii board, hold da op man også kan træne der, både muskeltræning, fedtforbrænding, yoga og ballance træning, så det er vi igang med her hjemme.
har nu mødt flere som har tabt sig af det, og det må man da sige er sjov træning, man starter med at få målt BMI plus den vejer en, så laver den et program, som man skal følge, og et mål for hvornår man vil have tabt sig osv.
man får sin egen personlige træner, plus for mit vedkommende hvor manden også er med i det, så er det jo lidt sjovt med konkurence, samtidig med at man taber sig :-)
kan heltklart anbefale den, er også sundt for børnene, som nu synes det er smader sjovt at røre sig, fremfor at side og kigge tv :-)