Hyggesnak :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hyggesnak :-)
Jeg synes simpelthen det er så FEDT at der er så mange nye der er startet herinde i det nye år, der er virkelig kommet liv i indlæggene! Det gør det hele meget sjovere når der er gang i slankedebatten, så man ikke føler sig så ensom! Glæder mig virkelig til at følge jeres vægttab!

Hvad glæder i jer mest til når i når jeres mål?

Jeg har et bryllup i vente, og det bliver så fedt ikke bare at være smuk brud i hovedet, men på hele kroppen! Det glæder jeg mig bare enormt til!

Men også at kunne gå til stranden, det bliver en underlig følelse at man ikke skal have håndklædet om sig hele vejen ned til vandet, skynde sig at tage det og så springe i vandet så ingen ser en! :-)

Hvad drømmer i andre om, og glæder jer mest til når i når jeres mål!

Når jeg når mit mål, vil jeg tage et gammelt billede og et nyt, lave en før og efter og hænge op et sted i huset, måske på indersiden af mit badeværelsesskab, så jeg aldrig glemmer hvad det har gjort ved mig!
Forandre i jer ikke også som personer i takt med vægten?
15 år13. januar 2009 kl. 19:24
re: Hyggesnak :-)
Som stort set alle kvinder har jeg noget tøj liggende fra et tidspunkt hvor jeg vejede noget mindre - det vil jeg gerne passe i igen! Jeg har særligt nogle rigtigt flotte nederdele.
15 år13. januar 2009 kl. 19:52
Uha ja tøj det var en god en! Den tænkte jeg slet ikke på:-)
15 år13. januar 2009 kl. 20:01
Det gælder ikke kun kvinder - jeg har også et sæt tøj hængende, jeg bare gerne vil i igen ;-)

Men ellers tror jeg nu lige så meget, at jeg glæder mig til at være i bedre form og ikke have en stor mave, der er i vejen, når jeg skal lave noget...
15 år13. januar 2009 kl. 20:03
HVIS jeg når mit mål (inden jeg dør af alderdom, synes det går lidt langsomt):

Så glæder jeg mig meget til se om folk behandler mig anderledes i skolen. Jeg glæder mig meget til at kunne kigge på min mave i spejlet og se den er flad. Til at spise noget usundt, uden folk tænker 'ihh skal hun også det, hun er jo allerede lidt for stor i forvejen'

Og til at være successful i det jeg sætter mig for. Bevise at jeg kan hvis jeg vil.
15 år13. januar 2009 kl. 20:43
Jeg har en sort kjole jeg gerne vil i igen... Der er lang vej endnu og desværre bliver barmen nok ikke så fantastisk som sidst jeg kunne passe den!!

Jeg glæder mig til at kunne ride på min hest uden at alt flæsket flabrer til alle sider.

Og så glæder jeg til at alting fysisk bliver nemmere for synes det er hårdt at lave mange ting når man har 30kg ekstra at slæbe rundt på.
15 år14. januar 2009 kl. 17:34
Og til at kunne ligge på siden uden at buksekanten presser ind i siden så jeg får buler!
15 år14. januar 2009 kl. 20:10
Jeg vil gerne passe mine bukser i str 30-31 igen... og passe en str 38... PT. er jeg ca 46 - AD...

Jeg tænker at det er værre at have været normal vægtig og så blive overvægtig, fordi man ved hvordan det føles normalt. Hvis man altid har været overvægtig, så har man jo kun kunne drømme om at have en normal vægt... Bare en tanke, i må gerne have en anden mening :) Jeg savner bare min krop, for den som jeg har nu føles ikke helt som min krop.
15 år14. januar 2009 kl. 22:12
Jeg har egentlig altid troet at jeg var overvægtig (meget) - men nu hvor jeg kigger på billeder fra mine sene teenageår, var jeg da egentlig sådan nogenlunde normal at se på :o) Desværre har jeg imellemtid opfyldt mit "indre syn" på mit ydre jeg, således at jeg idag slæber rundt på 20 kilo for meget. Men de skal af!

PS. Jeg glæder mig til at blive den kvinde min kæreste forelskede sig i!
15 år14. januar 2009 kl. 23:28
Ej hvor sjovt sådan følte jeg det også!!! hahaha

Jeg synes jeg var så tyk den gang jeg var mindre eller teenanger, men når man ser billerder er man faktisk ret flot og slank!!!
15 år15. januar 2009 kl. 07:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });