#1 af mejdahl (slettet)
Hey alle sammen :)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+mejdahl (slettet)
Hey alle sammen :)
jeg har et problem jeg er igang med at tabe mig skal have tabt 8 kilo og så mens jeg lavede et motions program kom jeg til at tænke hvor mange kcl skal man forbrænde hver uge eller måned for at der sker noget
15 år11. januar 2009 kl. 16:15
Frk Jakob (slettet)
re: Hey alle sammen :)
Det kan du finde ud af, ved at sætte dig et mål herinde :) ffx 8 kg over 3 måneder, så regner den ud for dig hvor mange kcal du må få hver dag :)
15 år11. januar 2009 kl. 23:09
Superwoman
Ja mål kan du sætte under hovedmenupunktet der hedder "profil".
Man kan nemlig ikke sige at hvis man træner så og så meget, taber man sig. Det kommer nemlig helt an på hvordan du spiser ved siden af - hvor sund/usundt og hvor mange kalorier. Husk ikke at indtage for lidt kalorier så går dit vægttab nemlig i stå og du skal jo også have noget at vokse af i den alder. Men her kan dette program hjælpe dig.
Man kan nemlig ikke sige at hvis man træner så og så meget, taber man sig. Det kommer nemlig helt an på hvordan du spiser ved siden af - hvor sund/usundt og hvor mange kalorier. Husk ikke at indtage for lidt kalorier så går dit vægttab nemlig i stå og du skal jo også have noget at vokse af i den alder. Men her kan dette program hjælpe dig.
15 år12. januar 2009 kl. 09:10
LadyJ (slettet)
Jeg var inde og se udstillingen Bodies her før jul, og der var et skilt der sagde at hvis man forbrændte 3500 kcal mere end man indtager så taber man sig et halvt kg. Omvendt hvis man indtager 3500 mere end man forbrænder tager man et halvt kg på.
Ved ikke om det gælder alle personer eller om det er rigtigt, men synes det er en meget god retningslinje :-)
Ved ikke om det gælder alle personer eller om det er rigtigt, men synes det er en meget god retningslinje :-)
15 år12. januar 2009 kl. 21:31
Frk Jakob (slettet)
LadyJ, det lyder ret usandsynligt da man normalt skal have ca 2000 kcal om dagen for at holde en normal vægt. Så kan man jo ikke indtage 3500 kcal mindre?? Så der er noget galt i din udregning :) Ellers har du misforstået noget på Bodies :)
15 år12. januar 2009 kl. 23:03
mopsie
Det passer vel meget godt, hvis man i en uge spiser 3500 kalorier mindre end man forbrænder taber man vel ca ½ kg. Ifølge den udmåling madital har lavet for at jeg skal nå mit mål er omkring 900 kalorier i underskud på en dag. 900 * 7 = 6300. Så skulle jeg gerne tabe omkring et kilo ugentligt.
15 år12. januar 2009 kl. 23:10
Frk Jakob (slettet)
okay jeg tænkte på dagsbasis. På ugebasis passer det nok meget godt :)
15 år12. januar 2009 kl. 23:27