Mon min rygrad er bedre denne gang??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mon min rygrad er bedre denne gang??
Hej, jeg er startet idag... Fik simpelthen et chok da jeg trådte på vægten imorges... 70,5 kg og jeg er 163 høj... Fatter slet ikke hvad der lige er sket.. Men jeg ved ihvertfald at et 7X.XXX kan jeg slet ikke acceptere... Så jeg vil nu tabe mig 19 kg. med et delmål.. Mit første mål er at veje 65 kg. Så er mit BMI også under 25. Jeg er rigtig dårlig til at kæmpe og ber direkte om al den støtte jeg kan få... Håber I vil hjælpe mig til at få e sund og lækker krop med opbakning.. Så tager jeg det hårde læs.. Jeg er aktiv i hjemmeværnet og kører motorcykel race.. Det vil sige at de 2 ting gør jeg først igen når jeg kan passe både læderdragt og uniform.. Det koster 10 K hvis jeg skal have ny læderdragt og jeg nægter at gå til min kompagnichef for at få en større uniform.. pinligt... så hjælp mig drenge og piger..

mange hilsner Majse
15 år10. januar 2009 kl. 20:09
re: Mon min rygrad er bedre denne gang??
Skrive fejl : Jeg vil tabe mig 10 kg og ikke 19 kg.., :-)
15 år10. januar 2009 kl. 20:10
19 kg lød også lidt voldsomt ;)

Men 10 kg skulle da være til at overskue, når du ovenikøbet er fysisk aktiv. Det er, som du selv antyder, bare et spørgsmål om rygrad. Så klø på, det kan godt lade sig gøre....
15 år10. januar 2009 kl. 20:39
Velkommen til, sejt valg du har taget! Og det 10 kg, det kan du sagtens klare! Bare tor på dig selv!

Du skriver bare et indlæg hver gang du har brug for støtte eller andet!
15 år11. januar 2009 kl. 09:58
Skal flytte her i næste mdr og får et rimelig stort soveværelse hvor jeg har tænkt mig at indrette træningsting i den ene ende.. bold, cykel, mavebøjningsmaskine og stepmaskine + en crosstrainer ... Har en søn på 7 år som jeg en overgang slæbte med i fitness center.. men han gider ikke mere og brokker sig hele tiden selv om der er hyggekrog med playstation osv. for børn.. så det gør at når jeg har ham hjemme, så kommer jeg ikke afsted.. Så når jeg har ham, så bliver det hjemme jeg træner og i center når han er hos sin far.. Jeg er desværre rigtig dårlig til at spise.. Det er aldrig blevet konstateret som spiseforstyrrelse, men det er det.. Jeg har haft en mave sygdom i omkring 16 år som fjore at når jeg spise fik jeg mange smerter i maven og efterflg. diare.. Det gjore så at jeg igennem de mange år vænnede mig krop til at spise mindre og mindre for så slap jeg jo for smerter og diare.. Nu har man så fundet sygdomen og jeg holder mig nu fuldstændig fra mælkeprodukter .. laktose kan jeg ikke tåle.. det blev opdaget for 3 mdr siden.. og jeg kan ærlig talt ikke finde ud af at spise... så det at lægge mine kostvaner om er en kæmpe mundfuld for mig.. og jeg aner ikke hvor jeg skal starte eller slutte... hvor meget skal jeg spise osv...
15 år11. januar 2009 kl. 18:56
Start med et af dine måltider. Det var sådan jeg gjorde, før jeg overhovedet ville tabe mig. Jeg besluttede mig for at lave sund aftensmad hver aften og så tabte jeg hurtigt et kilo.
15 år11. januar 2009 kl. 20:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });