Et råd om badevægten!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Et råd om badevægten!
Kan se der er nogen af jeres vægte der svinger lidt!

Find et sted at placere vægten, tjek den evt. af med 2 kg mel eller 5 kg uåbnet noget, så den passer. Lad vægten stå, og lad vær med at flytte rundt på den! Jeg havde samme problem i starten!

Bare lige et hurtigt lille råd!
15 år10. januar 2009 kl. 12:31
re: Et råd om badevægten!
Haha! Jeg havde lidt problemer med det også. Jeg vejer mig tit flere gange hvor den står forskelligt.

Noget man ALDRIG skal gøre at stille den på et tæppe!
15 år10. januar 2009 kl. 12:39
Ja, der er stor forskel på, hvor jævnt underlaget er - jeg er selv meget metodisk med sådan noget, så jeg har sat to stykker tape på gulvet, der viser, hvor vægten skal stå ;-)
15 år10. januar 2009 kl. 12:40
Hi hi den var god Claus :-)
15 år10. januar 2009 kl. 12:43
Hvad så med at veje sig i det samme tøj?
15 år10. januar 2009 kl. 12:49
Jeg vejer mig altid om morgenen, lige når jeg er stået op - så der har jeg ikke tøj på. For det er da klart, at der er forskel på, hvor meget tøjet vejer...
15 år10. januar 2009 kl. 13:00
Fuldstændig enig med Claus! Det gør jeg også! Og så er det som regel samme tid på døgnet også!
15 år11. januar 2009 kl. 09:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });