Rigtig flot! Selv har jeg sat mit mål herinde til 69 kg. Jeg har tænkt mig at ændre det lidt af gangen. Mit virkelige mål er faktisk også 65, måske endda 60. Men jeg ved ikke hvordan min krop vil se ud, så det er til den tid.
Jeg satte også først mit mål til at nå ned på 70 kg på 2 måneder, men jeg ændrede det til 69. Det går langsomt for mig, men jeg glæder mig også til at nå under 70, så ville jeg være LYKKELIG. Jeg håber bare jeg kan nå det, for det går sgu langsomt ;)
Men tak for indlægget, det er så godt at se at der er nogen der er aktiv herinde!
#2 af sqzee (slettet)
Noget andet jeg har lavet om på er mit mål. Jeg startede med at have et mål om 70 kg, så blev jeg grådig og satte mit mål som 65 kg. Men jeg har simpelthen ændret det igen, da der rent psykisk for mig er langt til de 65 kg. Og ved 70 kg, så er jeg under BMI på 25. Så for min egen skyld er mit mål 70 kg igen, hvilket betyder jeg er over halvvejs! Når det mål så er nået, så tager jeg det sidste skridt til de 65 når jeg er klar!
Tak fordi i lyttede, trængte lige til at "prale" lidt!
Synes i andre der er startet i det nye år, klarer det rigtig flot!!! Bliv ved med det:-)
Og GO SUND weekend til jer alle!