En KÆMPE milepæl er snart nået!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

En KÆMPE milepæl er snart nået!
Ja min startvægt var 93 kg. Det at komme ned på 89,9 kg var noget vildt stort! Nu er jeg på de sidste dage inden en KÆMPE milepæl er nået nemlig 79,9 kg. Vejede i dag 80,1 kg! Og uha hvor jeg glæder mig til at kunne skrive 7x,xx i stedet for 8x,xx. Det bliver så fedt! Håber det kan give jer andre lidt inspiration, og se at alting nok skal lykkeds.

Noget andet jeg har lavet om på er mit mål. Jeg startede med at have et mål om 70 kg, så blev jeg grådig og satte mit mål som 65 kg. Men jeg har simpelthen ændret det igen, da der rent psykisk for mig er langt til de 65 kg. Og ved 70 kg, så er jeg under BMI på 25. Så for min egen skyld er mit mål 70 kg igen, hvilket betyder jeg er over halvvejs! Når det mål så er nået, så tager jeg det sidste skridt til de 65 når jeg er klar!

Tak fordi i lyttede, trængte lige til at "prale" lidt!

Synes i andre der er startet i det nye år, klarer det rigtig flot!!! Bliv ved med det:-)

Og GO SUND weekend til jer alle!
15 år10. januar 2009 kl. 12:22
re: En KÆMPE milepæl er snart nået!
Rigtig flot! Selv har jeg sat mit mål herinde til 69 kg. Jeg har tænkt mig at ændre det lidt af gangen. Mit virkelige mål er faktisk også 65, måske endda 60. Men jeg ved ikke hvordan min krop vil se ud, så det er til den tid.

Jeg satte også først mit mål til at nå ned på 70 kg på 2 måneder, men jeg ændrede det til 69. Det går langsomt for mig, men jeg glæder mig også til at nå under 70, så ville jeg være LYKKELIG. Jeg håber bare jeg kan nå det, for det går sgu langsomt ;)

Men tak for indlægget, det er så godt at se at der er nogen der er aktiv herinde!
15 år10. januar 2009 kl. 12:36
Tillykke med det - der er en helt utrolig psykisk effekt i, at det første ciffer på vægten skifter ;-)
15 år10. januar 2009 kl. 12:38
Mange tak begge to...... Synes vi alle klare det rigtig flot!
15 år10. januar 2009 kl. 12:44
det er rigtigt godt gået....tillykke med det
15 år10. januar 2009 kl. 18:01
Første morgen på min nye slankekur. Og 700 gram røg på en dag! Hallo, hvad sker der lige der! Så nu er mit delmål med 79,9 nået! Jeg vejede i dag 79,6 kg! En stor stor dag:-) Nu sidder jeg med youhgurt natural for første gang, e føj hver er det egentlig surt i forhold til alm. yogurt. Hvad synes i andre om det yoghurt?
15 år12. januar 2009 kl. 06:33
Tillykke med vægttabet til jer alle! Håber jeres weekend er gået godt.

fac - jeg er slet ikke til naturel - jeg synes nemlig også det er for surt :-( og det irriterer mig ret meget eftersom der er fyldt så meget sukker i frugtyogurt. Jeg har så fundet til kompromis med Cheasy 0,1 med vanilie. Der er godt nok sødestoffer i men kaloriemæssigt må man sige at den er god. Og jeg synes faktisk den smager helt godt.
15 år12. januar 2009 kl. 08:49
Prøv at spise det med en smule cornflakes eller noget?
15 år12. januar 2009 kl. 11:03
Jeg spiser Ylette som er ret surt, men med fibersund smager det dejligt sødt og mætter rigtigt godt (32% kostfibre). Lidt frugt skåret i tern gør det nærmest til et fest måltid :)
15 år12. januar 2009 kl. 23:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });