Ny Bruger:D

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny Bruger:D
Hej
jeg er ny her og vil meget gerne hører nogle af jer der har nogle erfaringer herfra:)
15 år6. januar 2009 kl. 21:05
re: Ny Bruger:D
Hej og velkommen til!

Jeg startede med at veje 93 kg. Vejer i dag 80,5 - 80,2 kg! Så jeg kan kun sige jeg har rigtig gode erfaringer med at bruge madital! Men programmet gør desværre ikke det beskidte arbejde, der ska knokles! Men jeg er ret vis om at det skal du nok klare! Bare klø på:-)

Held og lykke med det:-)
15 år6. januar 2009 kl. 21:34
Jeg har tabt 20 kilo med madital sidste år. Stoppede i september da jeg blev gift og havde brug for pause fra indtastninger og kontrol. Men jeg må sande at jeg ikke har viljestyrke og vane nok i den sunde livsstil til at det bare kører uden kontrol. Så nu har jeg taget 7 kilo på siden september og de skal da bare af igen. Plus 6 kilo mere som jeg gerne ville tabe yderligere.

Min erfaring siger mig at programmet virker og det virkelige resultat ligger meget tæt på det beregnede. I hvert tilfælde i begyndelsen. Så bliver der nogle perioder hvor det hele står stille selvom man gør alt rigtigt, men her er det vigtigt ikke at gi op. Brug forummet til at holde fokus og brug målebånd, så du kan se resultatet i cm i stedet.

God arbejdslyst med programmet og projektet.
15 år7. januar 2009 kl. 11:29
Jeg melder mig også gerne som "fan".

Jeg har brugt systemet igennem mange år efterhånden.
Jeg har tabt mig ialt 18 kg ved at taste min mad.
Jeg taster indtil jeg føler "jeg har styr på portionerne". Når jeg har det, så prøver jeg selv.. uden "kontrollen". Hvis vægten så ikke rykker sig, som jeg ønsker det, starter jeg op med kontrollen igen.

Man lærer utrolig meget om hvad kroppen har brug for af næring, ved at bruge denne side. Viden - som ikke en eller anden slankecoach har - men som DU selv får - og dermed en viden du kan tage med dig igennem resten af livet - som også er til gavn den dag, du ikke længere spiser helt så stringent.

Mange hilsner
Pernille
15 år7. januar 2009 kl. 11:54
tusind tak for at I gider at skrive:)
Er virkelig glad for at der også er nogen derude som kan forstå det problem som jeg går rundt med hver eneste dag. Jeg har virkelig knoklet for at tabe mig de sidste par år, og det lykkedes mig én gang i mit liv at tabe mig fra 73kg til 64kg. Men så tog jeg desværre på igen. Og derfor har jeg besluttet at denne gang skal jeg nå det mål som jeg altid har ønsket at være på.
Det hjælper mig meget at læse hvordan I har haft og hvordan det er lykkedes jer. På den måde holder dette også mig op, og tænker på at jeg hvis jeg kæmper så skal det også nok lykkes for mig:D

Men har lige et spørgsmål. håber I kan hjælpe:D
hvor kan man se om hvor mange kalorie man skal indtage pr. dag?

TAk:D
15 år7. januar 2009 kl. 19:58
Er glad for du kan bruge vores hjælp, vi må jo støtte os op af hinanden, måse vi får brug for din støtte næste gang:-)

Med hensyn til dit spørgsmål, så mener jeg at når man taser in i mad og motions kolonnen, så registrer den hvor meget du har spist for og hvor meget du har forbrændt! Så kan du se hvad du har i overskud --> og hvor meget du burde have tabt ved underskuddet! Ifølge den her inde bør man ikke gå under 1200 Kcal. om dagen, jeg prøver at holde mit på omkring 1200-1500 kcal. om dagen! Jeg tæller ikke mere, derfor kan det være lidt svært at vurdere! Håber det var svar nok!

Men hvis man googler lidt, kan man finde mange andre sider, der kan beregnens på!
15 år7. januar 2009 kl. 20:37
okay. Tak:D
Tror godt jeg kan finde ud af det nu:)
15 år8. januar 2009 kl. 19:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });