#2 af Stronger (slettet)
Uge 1 vejning, Lørdag.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Uge 1 vejning, Lørdag.
Hej, tillykke med vægttabet!
Jeg hopper med på det her uge vejning eller weekend vejning! Min vægt siger i dag 80,5 kg. Dvs. nu er jeg der hvor jeg var da juleferien startede! Så det er jeg glad for. Da jeg havde taget 1 kg på!
Jeg har ingen problemer med Zero! Men det ligger anderledes i maven når det er de der light colaer! Men det rumler ikke :-)
Jeg hopper med på det her uge vejning eller weekend vejning! Min vægt siger i dag 80,5 kg. Dvs. nu er jeg der hvor jeg var da juleferien startede! Så det er jeg glad for. Da jeg havde taget 1 kg på!
Jeg har ingen problemer med Zero! Men det ligger anderledes i maven når det er de der light colaer! Men det rumler ikke :-)
15 år4. januar 2009 kl. 12:08
Der er selvfølgelig lang vej endnu, men det går ned af med fart
Har tabt mig 2,6 kg på en uge. Hvilket jeg er stolt af. Men der er lang vej endnu. Og har virkelig fundet motivation frem, og ja det holder. Det skal det, kan ikke klare at skulle se min familie igen sige, vi vidste du ikke kunne. Så det er i baghovedt. Tænkte på nogen der har erfaring med at coca cola zero, får ens mave til at rumle?:S For det gør min hver gang jeg drikker det c( : Held og lykke, med jeres vægttab efter nytåret. Knus Christine