ny bruger + hvad er torsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

ny bruger + hvad er torsdagsvejning
Hej,
Jeg er ny her og tænker om der er nogen der kan fortælle hvad torsdagsvejning går ud på og om det er for alle her?

En lille præsentation af mig: Agneta, 51 år bor i Hvidovre og har tænkt mig at tabe 20 kg i 2009. Er blevet træt at størrelse 44/46....Min vægt har svinget meget de seneste 10 år, tabte rigtig meget ved Vægtkonsulenterne i 2000-2001 (25 kg) som lige så stille er sneget sig tilbage....er begyndt at få ondt i mine fødder og i mine led.....Jeg føler mig pt. supermotiveret.

hilsen Agneta
15 år2. januar 2009 kl. 10:44
re: ny bruger + hvad er torsdagsvejning
Hej og hjertelig velkommen herinde! Dejligt med nogle flere folk! Er sikker på du nok skal klare skærene! Startede selv med samme str. nemlig 46, og i dag har jeg købt en lækker uld jakke i str. M. Så bare klø på, du kommer til at elske dig selv endnu mere!

Torsdagsvejning er ligesom en dag hvor vi gør op med vores vægt siden sidste torsdag! Lidt for at man har en eller anden form for forpligtelse med hensyn til sin vægt! Jeg synes det er en rigtig god ide! Og ellers er det bare super man kan bruge forummet til at prale lidt i også! Det er så dejligt at råbe højt når der er noget der lykkeds. Og hvis det går skidt, er det også rart at der er nogen at dele det sammen med og som forstår en!

Glæder mig til at "snakke" mere med dig! GO KAMP
15 år2. januar 2009 kl. 17:42
Hej, Velkommen.

Jeg håber du kommer godt i gang med vægttabet i det nye år, 2009.
Og hold motivationen, oppe..
Og hvis det går lidt skidt, så støtter vi hinanden. :D

Tænkte på, når jeg vejer mig om lørdagen, er det i orden at skrive lørdags vejning i stedet for torsdags?...

Ps. Håber ikke det gør noget jeg bringer dette op i dit indlæg.

Knus Christine, held og lykke:)
15 år2. januar 2009 kl. 21:12
Ved det faktisk ikke hvem der har bestemt det skal være torsdag! Jeg vejer mig også helst lørdag eller søndag! Tror egentlig selv man kan bstemme hvordan man gør. Det burde vel egentlig hedde uge 1 vejning fx. Så kan man jo selv gøre op hvornår man vil veje sig! Jeg Det er vel bare noget nogen har fundet på at skrive, og så fortsætter folk! Jeg har ikke været herinde så længe! Måske nogen af de andre ved det! Men jeg tror helt bestemt man selv må bestemme hvad man registrer osv. Det er vel bare for vi kan klappe hinanden på skuldrene og støtte hinanden!
15 år2. januar 2009 kl. 23:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });