Torsdagsvejning - 31.12.08

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Torsdagsvejning - 31.12.08
Nu har jeg jo været lidt inaktiv på siden i denne måned, så det må jeg kompencere for ved at være for tidlig på den...

Nej pjat - jeg har ikke mulighed for at veje mig i morgen, så derfor tog jeg torsdagsvejningen her til morgen på årets sidste dag.

Væget stod på 86 kg. hvilket er en forøgelse på 200g over 3 uger.
Det er selvfølgelig ikke godt - men tror mig jeg har nok fortjent at det så meget værre ud.... Jeg har holdt december og jul med ALT hvad det indebære - så 200g er en gave!!!

Men nu er det lige straks januar og så begynder den virkelig verden igen. 21 kg. skal væk i det kommende år, så der er vist lige en som skal tage sig sammen.

Godt nytår til jer alle - jeg glæder mig til at følge med i jeres kampe i det kommende år - må vi alle nå vores mål.

Fight it
15 år31. december 2008 kl. 09:45
re: Torsdagsvejning - 31.12.08
FLOT synes jeg! Ja trods min kæmpe motivation inden julen, er det desværre ikke lykkeds mig at tabe det jeg gerne ville, men pyt, sådan er livet en gang imellem, det må vi ikke lade os slå ud af! Jeg er kommet igennem julen med ca. 500 gram extra, min vægt er i dag 81,0!

Jeg glæder mig til det nye år, og man kan komme i gang med sin kur.

Jeg har i 2008 sagt farvel til 12 kg.

I 2009 håber jeg at sige farvel til endnu 16 kg!

Godt nytår allesammen!
15 år1. januar 2009 kl. 13:32
Jeg har desværre taget 1,5 kilo på her i ferien, men det har jeg også fortjent. Jeg har overhovedet ikke levet sundt, men jeg håber at finde motivationen til at komme igang igen. Min vægtstigning betyder desværre også at jeg ikke har tabt et gram i 2008, men derimod bare taget på. ØVØV og hurra for lidt motivation.....
15 år1. januar 2009 kl. 19:40
Jeg har tabt 500g siden den 19/12. Det er jeg ganske godt tilfreds med taget jul og nytår i betragtning. Jeg ser ligesom I andre frem til det nye år, hvor motionen og kosten skal i fokus.

Jeg har i alt tabt 7,5 kg i 2008. Mit mål for 2009 er i første omgang, at tabe yderligere 7,5 kg. Men på lang sigt er mit mål, at tabe mig 15-20kg.

Godt nytår til jer alle og god kamp :-)
15 år1. januar 2009 kl. 20:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });