#2 af bruger slettet
Torsdagsvejning d. 25.12-08
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Torsdagsvejning d. 25.12-08
jeg vejer mig ikke; men vll bare sige at du absolut ikke er den eneste der er opmærksom på maden i julen, for mit vedkommende specielt i julen. Normalt tænker jeg ikke så meget over det længere, men i julen bliver man bare nødt til at være opmærksom fordi der er mad - fed mad - alle vegne. Personligt har jeg den sidste uge ca. haft et overskud på 5000 kcal i alt , der er dog ikke modregnet træning eller noget. Men af de 5000 kcal er der også 2 byture med druk inkluderet. Jeg prøver at se om jeg ikke kan komme af med det inden nytår. Men det tror jeg desværre ikke. Min plan er dog at jeg ca. skal have et indtag indtil nytår på 1000-1500 kcal om dagen og træne hver dag ligeså snart ejg er tilbage fra jylland.
15 år26. december 2008 kl. 14:06
oyster (slettet)
Hej.
Jeg er ny på siden. men vil gerne give mit besyv med.
Jeg plejer at veje mig om onsdagen så her er mine resultater.
Startvægt 15 nov. 90,3 kg.
17 dec. 86,1 kg
24 dec. 85 kg.
Jeg er meget stejl for tiden. jeg har ikke rørt juleslik eller kager i år, glæder mig til januar hvor alle andre skal på kur, så får jeg nogen at følges med.
Jeg er ny på siden. men vil gerne give mit besyv med.
Jeg plejer at veje mig om onsdagen så her er mine resultater.
Startvægt 15 nov. 90,3 kg.
17 dec. 86,1 kg
24 dec. 85 kg.
Jeg er meget stejl for tiden. jeg har ikke rørt juleslik eller kager i år, glæder mig til januar hvor alle andre skal på kur, så får jeg nogen at følges med.
15 år26. december 2008 kl. 16:12
bruger slettet
Hej
Jeg er også kommet nogenlunde godt over julen - jeg har nøjes med at fejre jul den 24/12 :-). De øvrige juledage, har jeg holdt mig langt væk fra de søde sager og fed mad.
Jeg meldte mig ind her på siden i sommerferien og tabte mig hurtigt 10 kg. Men jeg er vist kommet til at fejre det første delmål lidt for længe. Jeg holdt ellers vægten i længe, men var på vægten den 19/12 og opdagede til min rædsel, at der var røget 3 kg på !! Så jeg er med på torsdagsvejningen igen og benytter juleferien til at give motionen en ekstra skalle.
Godt nytår til jer alle... Vi ses til torsdagsvejningen den 1. januar 2009 :-)
Jeg er også kommet nogenlunde godt over julen - jeg har nøjes med at fejre jul den 24/12 :-). De øvrige juledage, har jeg holdt mig langt væk fra de søde sager og fed mad.
Jeg meldte mig ind her på siden i sommerferien og tabte mig hurtigt 10 kg. Men jeg er vist kommet til at fejre det første delmål lidt for længe. Jeg holdt ellers vægten i længe, men var på vægten den 19/12 og opdagede til min rædsel, at der var røget 3 kg på !! Så jeg er med på torsdagsvejningen igen og benytter juleferien til at give motionen en ekstra skalle.
Godt nytår til jer alle... Vi ses til torsdagsvejningen den 1. januar 2009 :-)
15 år26. december 2008 kl. 17:06
sqzee (slettet)
Jeg bor til daglig i Tanzania, så jeg har kunne undgå julefristelserne alle steder fra. Heldigvis. Mit vægtab står fuldstændig still her i julen, men det er også ok, jeg prøver sådan set bare at holde min vægt til jeg når til jeg rejser til Tanza. Men det ærger mig lidt at det står så stille, jeg har tabt mig 2 kilo siden jeg startede på de første tre uger, og siden har det bare stået fuldstændig stille. Bum.
Men jeg fortsætter, jeg holder ud. Og dit indlæg giver motivation!
Men jeg fortsætter, jeg holder ud. Og dit indlæg giver motivation!
15 år30. december 2008 kl. 13:33
Håber i andre er kommet godt igennem julen, med eller uden lidt extra på sidebenene! OG for jer der ikke har tabt jer! Op med hovedet igen! Der skal nok komme gang i de raslende kg i det nye år! :.-)
Næste torsdagsvejning bliver dagen efter nytår! Så dette er årets sidste vejedag! Er spændt på at hører hvordan vi starter det nye år ud! Jeg synes selv om man ikke taber sig vildt i julen, at man skal melde ind her alligevel! Det er lidt trist at føles man er den eneste om vægttabet her i julen!
Godt nytår allesammen:-)