krise!!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

krise!!
aaj hvor det bare ikke kører for mig lige nu :-(
Der er rundstykker og kage snart hver anden dag på arbejde, og julehyggen er også sat ind.
Føler lidt at jeg haar mistet kontrollen, at jeg har fået vækket sukkermonsteret igen.
Mit gennemsnitlige indtag de sidste 14 dage er nu oppe på 1800kcal. Hvilket fornuftmæssgit er OK for december, men det piner mig at jeg ikke rigtigt kan få det længere ned selvom jeg forsøger.....
For at gøre det hele endnu mere spændende er min vægt død, så jeg har ikke været på vægten i næsten en uge :-(

Svinger meget imellem at føle at jeg har "tabt det på gulvet" til at tænke at jeg jo nu spiser "normalt" og hvis det kan resultere i et gennemsnit på 1800kcal kan jeg principielt tabe de sidste 10 kilo laaangsomt men sikkert. Og samtidig øve mig på at leve og spise normalt.
MEN MEN MEN jeg er sq bange for sukkermonstret !!!
16 år18. december 2008 kl. 11:48
re: krise!!
Nej, hvor jeg bare kender det. Jeg har det på nøjagtig samme måde og min vægt bevæger sig overhovedet ikke. Min juleferie er startet fra i dag og jeg har bestemt at det er i orden, hvis jeg ikke taber mig i julen. Dog må vægten heller ikke gå op.

Min krise har varet i 14 dage nu med julefrokoster og alt for meget julehygge, men jeg er ked af at sige det, jeg har simpelthen givet op i denne måned.

Jeg ved godt at det ikke var ret smart at give op, men ellers går jeg rundt med dårlig samvittighed konstant og så får jeg det værre endnu. Derfor ingen vægttab, men heller ingen vægtstigning. Når julen er ovre må jeg på den igen.
16 år18. december 2008 kl. 13:17
re: krise!!
Ja det er en lidt hård tid!

Jeg vil sige det sådan, at så sej som du har gjort det før! (har du ikke et kæmpe vægttab på bagen), så synes jeg ikke du skal tage det så tung! Jeg lever mit liv som jeg har tænkt mig at gøre resten af livet! Og jeg får også tit 1800 kcal indenbords. Jeg tæller ikke,men det vil jeg da tro jeg gør! Jeg synes du kan være stolt af bare at komme igennem juletiden! Og husk at alle vil have nogle lidt tamme perioder!

Så fat modet :-)
16 år18. december 2008 kl. 18:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });