#2 af fight it (slettet)
Torsdagsvejning d. 11.12-08
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+fight it (slettet)
re: Torsdagsvejning d. 11.12-08
ej.... hvor er du godt!!!
Tillykke med det flotte tab :)
Jeg har kun tabt 200 g i denne uge - men det er helt fortjent - det der juleguf og chokolade overfalder mig hele tiden.
Må forsøge at blive bedre i næste uge.
Fight it
Tillykke med det flotte tab :)
Jeg har kun tabt 200 g i denne uge - men det er helt fortjent - det der juleguf og chokolade overfalder mig hele tiden.
Må forsøge at blive bedre i næste uge.
Fight it
16 år11. december 2008 kl. 08:13
veile
Har taget 100g på i denne uge. Ikke helt fortjent, men det er bare typisk min vægt at cykle op og ned på den måde
16 år11. december 2008 kl. 08:48
PostED (slettet)
Hej alle,
det er godt gået at bare holde vægten i denne mørke tid...
Jeg har været hoppet af madital i et par uger, fordi jeg havde behov for at prøve at spise mere ukontrolleret og slippe for alt tasteriet. Jeg havde også et behov for at slippe for vejningerne.
Nu er jeg lige inde for en kort bemærkning... jeg har tabt et halvt kilo på de uger jeg har været væk, så det er jo dejligt.
Går tilbage til indtastningerne hvis det begynder at gå den forkerte vej, eller vil jeg veje mig hver 2.-3. uge og rapportere her :D
det er godt gået at bare holde vægten i denne mørke tid...
Jeg har været hoppet af madital i et par uger, fordi jeg havde behov for at prøve at spise mere ukontrolleret og slippe for alt tasteriet. Jeg havde også et behov for at slippe for vejningerne.
Nu er jeg lige inde for en kort bemærkning... jeg har tabt et halvt kilo på de uger jeg har været væk, så det er jo dejligt.
Går tilbage til indtastningerne hvis det begynder at gå den forkerte vej, eller vil jeg veje mig hver 2.-3. uge og rapportere her :D
16 år11. december 2008 kl. 21:49
I dag efter en mindre kamp står vægten på 81,0 kg! Så nu skal det sku holdes ved lige i denne skønne december måned!
Alt i alt har jeg nu tabt 12 kg :-) Sikke en julegave!
Go vind til jer andre!