Bare du holde ved så skal du nok komme. Især hvis du er opmærksom på hvad du kan gøre bedre. 3 cm om taljen det er da vær at tage med.
Hej alle det er et stykke tid siden at jeg har været her på siden, men nu skal det være. Jeg har før brugt madital til at lave et fornuftigt vægt tab, så haber jeg den igen.
Mit 1. mål er dog bare at holde vægten her i december i bedste fald smide et par kilo. Elsker julemad og alt hvad der, der tilhøre. Så ved den kan blive svær. Men vis man nu er fornutig til hverdag, så kan man jo godt hygge sig lidt i weekenden.
Når kampvægten stod her til morgen på 114,9, mit mål er på sigt at komme ned på 95 kg. Startede på madital i søndags og der vejede jeg 116,5. Så 1,7 kg er det da blevet til på den 1 lille uge.
#2 af Rose10 (slettet)
Jeg har desværre ikke tabt mig i den sidste uge og det er simpelthen fordi jeg har sjusket. Jeg har ikke fået skrevet min mad ind, men jeg har dog stadig dyrket motion.
Selvom jeg ikke har tabt mig ret meget siden jeg startede her, så har jeg dog tabt 3 cm. i taljen, så jeg må sige at træning med bold og elastik er ret effektivt ( og hårdt).
Håber at i andre har gjort det bedre end mig
MVH Buffy1