#2 af Rose10 (slettet)
Torsdagsvejning uge 49
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Rose10 (slettet)
re: Torsdagsvejning uge 49
Bare du holde ved så skal du nok komme. Især hvis du er opmærksom på hvad du kan gøre bedre. 3 cm om taljen det er da vær at tage med.
Hej alle det er et stykke tid siden at jeg har været her på siden, men nu skal det være. Jeg har før brugt madital til at lave et fornuftigt vægt tab, så haber jeg den igen.
Mit 1. mål er dog bare at holde vægten her i december i bedste fald smide et par kilo. Elsker julemad og alt hvad der, der tilhøre. Så ved den kan blive svær. Men vis man nu er fornutig til hverdag, så kan man jo godt hygge sig lidt i weekenden.
Når kampvægten stod her til morgen på 114,9, mit mål er på sigt at komme ned på 95 kg. Startede på madital i søndags og der vejede jeg 116,5. Så 1,7 kg er det da blevet til på den 1 lille uge.
Hej alle det er et stykke tid siden at jeg har været her på siden, men nu skal det være. Jeg har før brugt madital til at lave et fornuftigt vægt tab, så haber jeg den igen.
Mit 1. mål er dog bare at holde vægten her i december i bedste fald smide et par kilo. Elsker julemad og alt hvad der, der tilhøre. Så ved den kan blive svær. Men vis man nu er fornutig til hverdag, så kan man jo godt hygge sig lidt i weekenden.
Når kampvægten stod her til morgen på 114,9, mit mål er på sigt at komme ned på 95 kg. Startede på madital i søndags og der vejede jeg 116,5. Så 1,7 kg er det da blevet til på den 1 lille uge.
16 år4. december 2008 kl. 12:25
fight it (slettet)
Hej
Jamen jeg snegler mig forsat lige så langsom ned af..... 400 g er der forsvundet i den forgangende uge.
Det er ikke fantastik men den rigtige vej og tage i betragtning af at weekende bød på 2 julefrokoster og en hygge middag hos nogle venner - så kan det vist ikke være anderledes.
fight it
Jamen jeg snegler mig forsat lige så langsom ned af..... 400 g er der forsvundet i den forgangende uge.
Det er ikke fantastik men den rigtige vej og tage i betragtning af at weekende bød på 2 julefrokoster og en hygge middag hos nogle venner - så kan det vist ikke være anderledes.
fight it
16 år4. december 2008 kl. 12:55
veile
Jeg har tabt 1,4 Kg i denne uge. Faktisk var jeg i lørdags så langt nede at det svarede til et vægttab på 2,3 Kg men det var altså kun en enkelt dag.
Jeg har nu tabt over 40 Kg og er mindre end ti kilo fra mit mål :-)
Sammenlagt har jeg tabt over 100cm fordelt på bryst, talje, hofte og lår.
Brystet er (heldigvis) der jeg har tabt mindst. Det betyder dog at jeg nu bruger 42 i bukser men 44-46 hvis det er stramme bluser.
Jeg har skiftet arbejde 1/11 så nu har jeg madpakke med. Det har betydet en stor ændring af mine kostvaner. Jeg får lidt mindre grønt, lidt mere frugt og generelt lidt flere kulhydrater, men vægten opfører sig stadig OK :-)
Jeg har nu tabt over 40 Kg og er mindre end ti kilo fra mit mål :-)
Sammenlagt har jeg tabt over 100cm fordelt på bryst, talje, hofte og lår.
Brystet er (heldigvis) der jeg har tabt mindst. Det betyder dog at jeg nu bruger 42 i bukser men 44-46 hvis det er stramme bluser.
Jeg har skiftet arbejde 1/11 så nu har jeg madpakke med. Det har betydet en stor ændring af mine kostvaner. Jeg får lidt mindre grønt, lidt mere frugt og generelt lidt flere kulhydrater, men vægten opfører sig stadig OK :-)
16 år4. december 2008 kl. 15:58
Stronger (slettet)
Tillykke med jeres vægttab! Det er første gang jeg synes det hele står stille! Tror enda jeg har taget nogle få gram på. Mens. er undervejs, jeg håber lidt det er derfor, for jeg synes ikke rigtig jeg har sjusket med det! Men jeg har besluttet mig for at prøve at følge en kostplan, men ssynes bare det kan være rigtig svært. !!!
Jeg håber i næste uge at jeg kan berette om et vægttab i stedet for, for lige nu ser det ikke ud til at jeg har tabt mig! Men har i andre ikke også haft nogle uger hvor det er gået den modsatte retning!
Jeg håber i næste uge at jeg kan berette om et vægttab i stedet for, for lige nu ser det ikke ud til at jeg har tabt mig! Men har i andre ikke også haft nogle uger hvor det er gået den modsatte retning!
16 år4. december 2008 kl. 19:00
fight it (slettet)
Whauuu Veile.....
1,4 kg er sku flot og 2,3 i løbet af uge.....
Super flot gået!!! Tillykke med at du er rykket så meget tættere på dit mål.
Gør du noget specielt for at opnå så stort vægttab om uge? Skal jo lige høre om der er nogle gode fif som jeg ikke gør.
Endnu engang tillykke :) fight it
1,4 kg er sku flot og 2,3 i løbet af uge.....
Super flot gået!!! Tillykke med at du er rykket så meget tættere på dit mål.
Gør du noget specielt for at opnå så stort vægttab om uge? Skal jo lige høre om der er nogle gode fif som jeg ikke gør.
Endnu engang tillykke :) fight it
16 år5. december 2008 kl. 09:20
veile
Min gennemsnitlige vægttab pr uge ligger på 800g, men det skyldes at jeg tabte mig ret hurtigt i starten.
De 1,4 Kg kommer efter ca 3 uger hvor jeg har stået stille, så man skal ikke lægge for meget i det Men derfor er det jo fedt alligevel :-)
Jeg sparer (meget) på sukker og hurtige kulhydrater. I løbet af ugen spiser jeg ca. 1500kcal om dagen, men i praksis svinger det fra 1000-2000 for den enkelte dag.
Tålmodighed er nøgleordet tror jeg :-)
De 1,4 Kg kommer efter ca 3 uger hvor jeg har stået stille, så man skal ikke lægge for meget i det Men derfor er det jo fedt alligevel :-)
Jeg sparer (meget) på sukker og hurtige kulhydrater. I løbet af ugen spiser jeg ca. 1500kcal om dagen, men i praksis svinger det fra 1000-2000 for den enkelte dag.
Tålmodighed er nøgleordet tror jeg :-)
16 år5. december 2008 kl. 11:30
Jeg har desværre ikke tabt mig i den sidste uge og det er simpelthen fordi jeg har sjusket. Jeg har ikke fået skrevet min mad ind, men jeg har dog stadig dyrket motion.
Selvom jeg ikke har tabt mig ret meget siden jeg startede her, så har jeg dog tabt 3 cm. i taljen, så jeg må sige at træning med bold og elastik er ret effektivt ( og hårdt).
Håber at i andre har gjort det bedre end mig
MVH Buffy1