#1 af Anonym
pulverkur eller suplement?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Anonym
pulverkur eller suplement?
hej.. jeg har tendens til at have svært ved at styre min appetit - især i en tid hvor lektier og arbejde tager utrolig meget af min tid. Jeg har sat mig for at det nu skal være slut med at være buttet. Jeg har et ønske om at tabe mig ti kilo (164 cm - 64kg) jeg er begyndt på nupo - men spiser en let frokost og aftensmad ved siden af. Jeg har altid hørt at man tager alle kiloene på igen som man har tabt ved pulverkure.. men er der nogen som det er lykkes at holde vægten??..
16 år1. december 2008 kl. 16:22
Stronger (slettet)
re: pulverkur eller suplement?
Den er nok lidt svær!
Hvis du bare spiser pulver kur og derefter vender tilbage til dit normlae liv! JA så tager du højst sandsynlig på igen!
Hvis du ændre dine madvaner/motionsvaner og kører pulverkur for ligesom at gi den et extra nyk. Så tror jeg nok det skal holde. Men jeg tror ALDRIG på man kan holde et vægttab hvis ikke man ændre sit liv! Hvis man alligevel har tænkt sig at vende tilbage til sit gamle jeg, så synes jeg det er spild af tid!
Håber du kan bruge det til noget! MIn pointe var vist: At det afhænger af hvordan dine vaner bliver efterfølgende!
Held og lykke. Har ikke selv erfaringer med pulverkur. Har overvejet det, men er meget i tvivl om jeg skal gøre det! Måske bare i en måned! Håber det er i orden jeg bringer dette op i dit emne. Men hvad mon ulemperne er ved sådanne fx. NUPO! Nogen med erfrainger der kan hjælpe os lidt!
Hvis du bare spiser pulver kur og derefter vender tilbage til dit normlae liv! JA så tager du højst sandsynlig på igen!
Hvis du ændre dine madvaner/motionsvaner og kører pulverkur for ligesom at gi den et extra nyk. Så tror jeg nok det skal holde. Men jeg tror ALDRIG på man kan holde et vægttab hvis ikke man ændre sit liv! Hvis man alligevel har tænkt sig at vende tilbage til sit gamle jeg, så synes jeg det er spild af tid!
Håber du kan bruge det til noget! MIn pointe var vist: At det afhænger af hvordan dine vaner bliver efterfølgende!
Held og lykke. Har ikke selv erfaringer med pulverkur. Har overvejet det, men er meget i tvivl om jeg skal gøre det! Måske bare i en måned! Håber det er i orden jeg bringer dette op i dit emne. Men hvad mon ulemperne er ved sådanne fx. NUPO! Nogen med erfrainger der kan hjælpe os lidt!
16 år1. december 2008 kl. 19:19
mus1129 (slettet)
Så vidt jeg ved har pulverkure et meget højt kalorieindhold(i hvert fald pr shake/suppe).
Hvis du føler dig mæt og tilpas er det jo super, men prøv at holde øje med kalorierne.
Når jeg bliver læggersulten elsker jeg at spise cheasy´s yoghurt med skovbær. Mmm. Den er rigtig god og "slukker" sødetrangen.
Hvis du føler dig mæt og tilpas er det jo super, men prøv at holde øje med kalorierne.
Når jeg bliver læggersulten elsker jeg at spise cheasy´s yoghurt med skovbær. Mmm. Den er rigtig god og "slukker" sødetrangen.
16 år2. december 2008 kl. 02:41
bruger slettet
Det passer vist ikke helt. Hele ideen med VLCD pulverkure, altså 'very low calorie diet' er, at man får kun det kroppen har brug for.
Man kan prøve at måle her:
nupo.dk
Jeg ville tabe 10kg på en måned med den.
Jeg var faktisk på en pulverkur for 3-4 år siden, og tabte mig gevaldigt, det var helt fantastisk. Tror det var 22kg i alt, på 2 måneder... MEN, har taget det hele på igen, da jeg gik tilbage til at spise som jeg plejede og ikke motionerede.
Nu overvejer jeg at prøve igen, plus motion denne gang, og når jeg så går tilbage til almindelig føde er slik og sodavand forbudt!
Man kan prøve at måle her:
nupo.dk
Jeg ville tabe 10kg på en måned med den.
Jeg var faktisk på en pulverkur for 3-4 år siden, og tabte mig gevaldigt, det var helt fantastisk. Tror det var 22kg i alt, på 2 måneder... MEN, har taget det hele på igen, da jeg gik tilbage til at spise som jeg plejede og ikke motionerede.
Nu overvejer jeg at prøve igen, plus motion denne gang, og når jeg så går tilbage til almindelig føde er slik og sodavand forbudt!
16 år2. december 2008 kl. 05:00
Stronger (slettet)
Jeg sad lige og goolede lidt igår! Fordi jeg synes at det også kunne være sjovt at prøve! Men jeg er blevet enig med mig selv om at jeg synes det er vildt man kan tabe sig så meget på så kort tid. Det tror jeg personligt ikke min krop vil have godt af! Hvis jeg skulle gøre det, skulle et være for en uge eller to kun! For ligesom at gi det et boost! Men jeg kan ændre så meget på mine madvaner endnu, at jeg synes det må være der jeg selv skal starte! Fordi man kan som regel godt tabe sig mere. Jeg synes ikke for at fornærme nogen; at den løsning med pulver er for nem! Ved godt at for nogen er det den rigtige løsning! Men for mit vedkommende vil den løsning være for nem. Og slet ikke stemme overens med min livsstilændring! Håber du finder løsningen på om det er den rigtige løsning for dig!
16 år2. december 2008 kl. 13:00
bruger slettet
Jeg har også Nupo til at stå. Det går lige de første 1-2 dage med Nupo for mit vedkommende, så bliver jeg træt af det og begynder at spise. Det er nok udmærket som et supplement, men hvis du kun spiser nupo taber du dig vildt hurtigt og får en masse løs hud, som ikke er særlig rart at gå rundt med. Kroppen kan bedre følge med, når man taber sig langsommere og rører sig lidt (jeg hader ordet 'motion' og alle dets former) samtidig. Lidt har også ret, siger lægerne nemlig.
16 år3. december 2008 kl. 08:12
warrenmanor (slettet)
Jeg har tænkt lidt over hvis man fks. er på nupo i 2 måneder og ikke andet, og begynder at spise mad. Men stadig holder sig undre de kalorier man skal have eller have. så må vægttabet blive. så længe man ikke spiser over det kalorie indtag man skal have.
Det lyder i hvert fald meget logisk. Er også frestet af at prøve nupo, men vil ikke kunne klare det psykisk. Og hellere tabe sig lidt ind at gå sur i det.
Det lyder i hvert fald meget logisk. Er også frestet af at prøve nupo, men vil ikke kunne klare det psykisk. Og hellere tabe sig lidt ind at gå sur i det.
16 år19. december 2008 kl. 22:15
sss (slettet)
Jeg bruger Nupo som måltidserstatning en gang imellem, fx til morgenmad eller frokost.. det sætter den daglige kaloriemængde godt ned og så kan det sagtens slukke ens chokoladetrang :) Har Nupo chokolade-pakken, med 100 kcal i hvert brev. og Nogle Nupo-barer med choko, kokos og karamel. Pakken med jordbær kan IKKE anbefales!
16 år20. december 2008 kl. 11:17
warrenmanor (slettet)
Har haft en jordbær nupo pakke. Det smager forfærdelig! Så der vil jeg give dig ret, den kan bestemt ikke andbefaldes.
16 år21. december 2008 kl. 23:24