#1 af warrenmanor (slettet)
Hvor mange kilo skal man tabe før man går en størrelse ned
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+warrenmanor (slettet)
Hvor mange kilo skal man tabe før man går en størrelse ned
Har egentlig altid undret mig over hvor mange kilo man skal tabe for at gå en bukse størrelse ned. Da jeg gik til vægt vogterne. m. point system. sagde de fleste At når de tabte sig 3 kilo at de kunne mærke det på tøjet. Har tabt 7,7 kg siden marts. Men synes ikke jeg kan mærke det. Nogen der har gennemsnit på hvor meget man ca. skal tabe for at gå en størrelse ned? Christine
16 år24. november 2008 kl. 05:16
Stronger (slettet)
re: Hvor mange kilo skal man tabe før man går en størrelse ned
Det tror jeg ikke man kan svare på!!!!!! Tror det er meget forskelligt. Men 3 kg tror jeg er meget i underkanten. Da jeg havde tabt ca. 8-9 kg købte jeg bukser i en str. mindre. !!!
Men tror det er meget forskelligt Og jeg tror næste gang jeg går en str. ned går der ikke så mange kg igen!
Men tror det er meget forskelligt Og jeg tror næste gang jeg går en str. ned går der ikke så mange kg igen!
16 år24. november 2008 kl. 16:41
PostED (slettet)
Det må være meget individuelt, - afhængigt af ens størrelse og karakter af vægttab, men for mig svarer 5 kg ca. til en størrelse. Det passer også nogenlunde med min vægtøgning da jeg gik fra str. 36 (55 kg) - 38 (60 kg) - 40 (65 kg) - 42 (70 kg)- 44 (75 kg)- 46 (80 kg).
16 år25. november 2008 kl. 15:19
Buffy1 (slettet)
Jeg tror altså også at det har noget at gøre med hvordan fedtet er fordelt på kroppen. Nogen har meget fedt på maven eller bagenden, mens det hos andre er fordelt over hele kroppen. Og vi bestemmer ikke selv hvor på kroppen fedtet skal tabes, jeg er f.eks. lang tid om at tabe det jeg har på maven og derfor skal jeg også tabe mig meget for at gå en størrelse ned i tøj. Lige nu bruger jeg str. 42 i bukser, men dengang jeg vejede 65 kilo brugte jeg str. 38, så jeg skal altså tabe 15 kilo for at gå 2 numre ned i buksestørrelse.
16 år25. november 2008 kl. 16:06
bruger slettet
Det er godt nok vildt så stor forskel der er på kroppen.
Jeg vejer 96 kg og passer en str 44-46. Ca 8 kg gør at jeg går en str ned.
Jeg vejer 96 kg og passer en str 44-46. Ca 8 kg gør at jeg går en str ned.
16 år26. november 2008 kl. 07:33
warrenmanor (slettet)
Okay, jeg vejer 95,6 og bruger en st. 50 der omkring kommer også an på bukserne selvfølgelig... Christine...
16 år29. november 2008 kl. 01:05