#2 af Stronger (slettet)
Torsdagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Torsdagsvejning
Stort tillykke. Jeg har tabt 700 g. hvilket er lidt over mit gennemsnit. Så jeg er mere end tilfreds. MIn vægt stod i dag på 81,9 kg. Så nu har jeg tabt 11,1 kg:-) Håber det fortsætter sådan :-) Held og lykke til jer andre!
16 år20. november 2008 kl. 10:15
fokus
Nu da Jeg ikke var ind og skrive mine resultatet i sidste uge må jeg hellere få rodet bod på det nu, så denne gang er resultatet for 14 dage. Jeg har tabt mig 1,7 kg og så er der også røget 7 cm på kropsmålene. Det var virkelig dejligt at se at vægten igen er begyndt at gå ned efter 4 uge hvor den ellers har stået stille.
Men jeg kan se at det ikke kun er mig der har svigtet i sidste uge, men så er det da godt at der er kommet en ny til med sådan et flot resultat som 200 gram i vægttab pr dag tillykke med det.
Men jeg kan se at det ikke kun er mig der har svigtet i sidste uge, men så er det da godt at der er kommet en ny til med sådan et flot resultat som 200 gram i vægttab pr dag tillykke med det.
16 år20. november 2008 kl. 12:03
fight it (slettet)
Tillykke med jeres flotte vægttab - det er så dejligt at stå op på vægten og så se at man har tabt sig.
Efter flere ugers stilstand er der endeligt sket noget her.
Jeg har i denne uge tabt 800g og det på trods af en forlænget weekend, som indeholdte alt det den ikke burde.
Det giver 3,6 kg. i alt og 22 kg igen.
Det følger lige præcis min plan og ligger lige på stregen, så jeg er færdig med vægttabet til august 09. Men altså selvom det går som det skal kunne jeg godt tænke mig at det gik lidt hurtigere ;o)
Fight it
Efter flere ugers stilstand er der endeligt sket noget her.
Jeg har i denne uge tabt 800g og det på trods af en forlænget weekend, som indeholdte alt det den ikke burde.
Det giver 3,6 kg. i alt og 22 kg igen.
Det følger lige præcis min plan og ligger lige på stregen, så jeg er færdig med vægttabet til august 09. Men altså selvom det går som det skal kunne jeg godt tænke mig at det gik lidt hurtigere ;o)
Fight it
16 år20. november 2008 kl. 12:58
veile
Ikke nogen jubelråb herfra. Jeg står stille med +100g den sidste uge.
Krydser fingre for at det snart rykker lidt igen :-)
Krydser fingre for at det snart rykker lidt igen :-)
16 år20. november 2008 kl. 16:45
Knudeper (slettet)
Jeg har tabt 1 kilo - men eftersom det var et kilo jeg havde taget på i forrige uge, synes jeg ikke rigtig at det gælder. :-)
Til gengæld kan jeg supplere med, at jeg har tabt et par cm henover bagdelen henover de sidste par måneder. Dejligt.
Flotte resultater til mange af jer. Tillykke!
Spændende, nu hvor vi går den "onde" (men dejlige) tid i møde med alle julelækkerierne. :-)
Til gengæld kan jeg supplere med, at jeg har tabt et par cm henover bagdelen henover de sidste par måneder. Dejligt.
Flotte resultater til mange af jer. Tillykke!
Spændende, nu hvor vi går den "onde" (men dejlige) tid i møde med alle julelækkerierne. :-)
16 år20. november 2008 kl. 18:14
JohnnyL
Jeg har tabt 900g og det er endda efter årets første julefrokost sidste lørdag ;o)
16 år20. november 2008 kl. 20:33
Jeg startede i mandags og har indtil nu tabt 800 gram, hvilket jeg er meget tilfreds med.
MVH Buffy1