#2 af Stronger (slettet)
Vægten er løbet løbsk
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Vægten er løbet løbsk
Jeg vil bare sige velkommen tilbage på siden, og jeg håber virkelig det lykkeds for dig. Jeg kan kun give dig ret i med at tabe sig for at det forbliver væk. Mine første 10 kg. har jeg brugt næsten 2/3 dele af et år på, fordi jeg har tabt det ved hjælp af livsstilændring. Men nu går det så også bare der ned af, jævnt hele tiden. !
Men god kamp til dig, glæder mig til at følge dig!
Men god kamp til dig, glæder mig til at følge dig!
16 år19. november 2008 kl. 19:27
bruger slettet
Hej:)
Jeg har lige oprettet mig herinde og kan virkelig genkende mig selv i det du skriver. Før jeg mødte min dejlige kæreste havde jeg tabt mig næsten 10 kg og var gladere end nogensinde for min krop. Men så tog hyggen til og jeg tog dem på igen. På et tidspunkt kom jeg på noget medicin, som jeg tog yderligere kg på af... Nu er jeg så også kommet over de 80 kg og vejer 82:( Jeg er så led og ked af mig selv og nu skal det laves om! Håber ligesom dig, at møde andre i samme situation, så vi kan bakke op om hinanden:)
Jeg har lige oprettet mig herinde og kan virkelig genkende mig selv i det du skriver. Før jeg mødte min dejlige kæreste havde jeg tabt mig næsten 10 kg og var gladere end nogensinde for min krop. Men så tog hyggen til og jeg tog dem på igen. På et tidspunkt kom jeg på noget medicin, som jeg tog yderligere kg på af... Nu er jeg så også kommet over de 80 kg og vejer 82:( Jeg er så led og ked af mig selv og nu skal det laves om! Håber ligesom dig, at møde andre i samme situation, så vi kan bakke op om hinanden:)
16 år25. november 2008 kl. 21:51
bruger slettet
Jeg står i nogenlunde samme situation som dig, Buffy. Sidst i marts i år havde jeg næsten nået mit mål (var 5 kilo fra), og nu har jeg taget alle de 15 kilo, jeg havde tabt, på siden da. Det skal bare være løgn, også selvom jeg har flere odds imod mig - 2 slags medicin, der som bivirkning giver øget spisetrang. Men jeg er altså så led og ked af den overvægt og har det hæsligt, når jeg har spist noget usundt eller bare meget. Held og lykke til os alle.
16 år3. december 2008 kl. 08:02
Jeg har været med på siden før, men har nu oprettet mig igen, fordi min vægt er løbet løbsk. Jeg havde ellers forsvoret at jeg nogensinde skulle komme over 80 kilo, men må konstatere at jeg nu har min højeste vægt nogensinde, nemlig 82,7 kilo og det er jeg ret ked af.
Siden efterårsferien er min vægt gået opad ret hurtigt, jeg har taget 8 kilo på og nu skal det være slut. Jeg kan ikke passe mit tøj og jeg har det dårligt ved tanken om al den slik jeg har sat til livs de sidste uger.
Jeg ved godt at det er en hård kamp, jeg har prøvet det før. For 3 år siden tabte jeg 15 kilo, men har nu taget 20 kilo på igen. For mig er det ligegyldigt om vægttabet går hurtigt eller langsomt, bare der sker noget og jeg ikke tager mere på.
Jeg ved fra tidligere at der er nogle gode debatter herinde og jeg håber at jeg finder den støtte herinde, jeg har brug for.
Held og lykke til alle med jeres vægttab.
MVH Buffy1