Rigtig glad

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Rigtig glad
Jeg har lige fundet ud af at jeg i løbet af de sidste fire måneder har tabt mig 24 cm over hele kroppen - og 9 cm om taljen!

Så gør det jo ikke så meget at jeg kun har tabt mig 4,2 på vægten.

Jeg kan kun anbefale at bruge målebånd - især hvis man, ligesom jeg, er begyndt at dyrke lidt motion og pludselig begynder at få flere muskler.
16 år14. november 2008 kl. 02:49
re: Rigtig glad
STORT tillykke. Det er rigtig flot kæmpet. Jeg synes ikke det er vigtig man taber sig hurtigt! Det er jo vigtigere det bliver. Mine første 10 kg har jeg faktisk brugt 8 mdr. på at tabe. Men det tog tid for min krop at vænne sig til at spise mindre. Og i dag der taber jeg mig faktisk hele tiden, selv om jeg går mæt i seng.

Min pointe er: Hellere tabe 4 kg og de forbliver tabt, end at tabe 10 kg, og tage dem igen.

God weekend
16 år14. november 2008 kl. 06:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });