Imponeret :o)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Imponeret :o)
Fik lige lyst til at skrive, at jeg er vældig imponeret over Madital.

Har tastet alt ind over de sidste 31 dage, med et samlet underskud på Kcal 29.978, svarende til 4,2 kg kropsvægt. Og hvad siger vægten, at jeg har tabt mig?: 4,2 kg!!!

God vind allesammen :o)
16 år13. november 2008 kl. 10:29
re: Imponeret :o)
Ja det må man sige er imponerende at den tæller så godt. Og KÆMPE tillykke med vægttabet! Det er rigtig flot!
16 år13. november 2008 kl. 10:48
det er flot.
kan du sige mig hvor du ser det. jeg har været herinde i et par år men har alligevel glemt det.
lise
16 år13. november 2008 kl. 11:31
Hej Flittiglise,

Du går ind under info, vælger oversigt. Derinde sætter du mærke i f.eks. aktivt mål (hvis det altså dækker over hele din periode) og trykker på opdater. Så står det nede i bunden.

Mvh.
16 år13. november 2008 kl. 12:45
nåeh ja tak for det ;O)
16 år13. november 2008 kl. 14:03
tja der er bare det at tallene er de samme under vis i dag, og aktiv mål
så jeg kan ikke se hvad madital mener jeg skulle have tabt under hele min periode. det kunne ellers være sjov og se. ;O)
16 år13. november 2008 kl. 14:14
Ja det er også min erfaring fra de perioder hvor jeg virkelig får tastet alt ind hvad jeg spiser. Det er meget præcist.
16 år21. november 2008 kl. 10:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });