#2 af Stronger (slettet)
Imponeret :o)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Imponeret :o)
Ja det må man sige er imponerende at den tæller så godt. Og KÆMPE tillykke med vægttabet! Det er rigtig flot!
16 år13. november 2008 kl. 10:48
tynd74
det er flot.
kan du sige mig hvor du ser det. jeg har været herinde i et par år men har alligevel glemt det.
lise
kan du sige mig hvor du ser det. jeg har været herinde i et par år men har alligevel glemt det.
lise
16 år13. november 2008 kl. 11:31
Anonym
Hej Flittiglise,
Du går ind under info, vælger oversigt. Derinde sætter du mærke i f.eks. aktivt mål (hvis det altså dækker over hele din periode) og trykker på opdater. Så står det nede i bunden.
Mvh.
Du går ind under info, vælger oversigt. Derinde sætter du mærke i f.eks. aktivt mål (hvis det altså dækker over hele din periode) og trykker på opdater. Så står det nede i bunden.
Mvh.
16 år13. november 2008 kl. 12:45
tynd74
nåeh ja tak for det ;O)
16 år13. november 2008 kl. 14:03
tynd74
tja der er bare det at tallene er de samme under vis i dag, og aktiv mål
så jeg kan ikke se hvad madital mener jeg skulle have tabt under hele min periode. det kunne ellers være sjov og se. ;O)
så jeg kan ikke se hvad madital mener jeg skulle have tabt under hele min periode. det kunne ellers være sjov og se. ;O)
16 år13. november 2008 kl. 14:14
KarinaHadsten (slettet)
Ja det er også min erfaring fra de perioder hvor jeg virkelig får tastet alt ind hvad jeg spiser. Det er meget præcist.
16 år21. november 2008 kl. 10:35
Har tastet alt ind over de sidste 31 dage, med et samlet underskud på Kcal 29.978, svarende til 4,2 kg kropsvægt. Og hvad siger vægten, at jeg har tabt mig?: 4,2 kg!!!
God vind allesammen :o)