#2 af Knudeper (slettet)
Torsdagsvejning d. 13/11-08
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Knudeper (slettet)
re: Torsdagsvejning d. 13/11-08
Hm.. jeg er også gået et kilo op, faktisk halvandet - gid det var på grund af træning. ;-) Sygdom og sløseri. Næste uge skal være en hel del bedre.
16 år13. november 2008 kl. 08:33
veile
Jeg ahr tabt 800g den sidste uge :-)
16 år13. november 2008 kl. 08:35
fight it (slettet)
Jamen jeg er helt tudefjæs igen.... for anden uge i træk er der intet sket, hverken + eller -
Jeg er så sur - jeg har spist rigtigt og jeg har trænet rigtig meget.
Som om det ikke var slemt nok, så skal vi på forlænget weekend med 3 par venner og deres børn, så den næste uge vil det blive rigtig svært at få 100% kontrol over maden og jeg har heller ikke mulighed for at træne så meget som jeg plejer.
ynk ynk fight-it
Jeg er så sur - jeg har spist rigtigt og jeg har trænet rigtig meget.
Som om det ikke var slemt nok, så skal vi på forlænget weekend med 3 par venner og deres børn, så den næste uge vil det blive rigtig svært at få 100% kontrol over maden og jeg har heller ikke mulighed for at træne så meget som jeg plejer.
ynk ynk fight-it
16 år13. november 2008 kl. 09:19
Stronger (slettet)
Er ked af at hører om jeres forøgelser. Håber der snart sker noget igen! Nogen gange er der bare stilstand ! Det har vi alle prøvet!
Jeg har tabt mig 800 g siden sidste uge, det er over mit gennemsnit. Så min vægt siger 82,6 kg. Er bare så GLAD for at se det 2 tal!
Held og lyke i næste uge til jer andre. Og KÆMPE skulderklap til alle jer der har tabt jer!
Jeg har tabt mig 800 g siden sidste uge, det er over mit gennemsnit. Så min vægt siger 82,6 kg. Er bare så GLAD for at se det 2 tal!
Held og lyke i næste uge til jer andre. Og KÆMPE skulderklap til alle jer der har tabt jer!
16 år13. november 2008 kl. 10:52
Desværre er jeg gået et kilo op, men håber det er væk igen i næste uge :D
God kamp til alle...