Torsdagsvejning d. 13/11-08

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Torsdagsvejning d. 13/11-08
Jeg havde forventet at stå stille i denne uge, fordi jeg har trænet meget mindre end jeg plejer og har spist mere, dog ikke over grænsen.

Desværre er jeg gået et kilo op, men håber det er væk igen i næste uge :D
God kamp til alle...
16 år13. november 2008 kl. 08:17
re: Torsdagsvejning d. 13/11-08
Hm.. jeg er også gået et kilo op, faktisk halvandet - gid det var på grund af træning. ;-) Sygdom og sløseri. Næste uge skal være en hel del bedre.
16 år13. november 2008 kl. 08:33
Jeg ahr tabt 800g den sidste uge :-)
16 år13. november 2008 kl. 08:35
Jamen jeg er helt tudefjæs igen.... for anden uge i træk er der intet sket, hverken + eller -

Jeg er så sur - jeg har spist rigtigt og jeg har trænet rigtig meget.

Som om det ikke var slemt nok, så skal vi på forlænget weekend med 3 par venner og deres børn, så den næste uge vil det blive rigtig svært at få 100% kontrol over maden og jeg har heller ikke mulighed for at træne så meget som jeg plejer.

ynk ynk fight-it
16 år13. november 2008 kl. 09:19
Er ked af at hører om jeres forøgelser. Håber der snart sker noget igen! Nogen gange er der bare stilstand ! Det har vi alle prøvet!

Jeg har tabt mig 800 g siden sidste uge, det er over mit gennemsnit. Så min vægt siger 82,6 kg. Er bare så GLAD for at se det 2 tal!

Held og lyke i næste uge til jer andre. Og KÆMPE skulderklap til alle jer der har tabt jer!
16 år13. november 2008 kl. 10:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });