Første delmål er i hus

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Første delmål er i hus
Er simpelthen over lykkelig, og måtte stille mig op på vægten mindst 10 gange. Ja der stod sørme 83,0. så nu har jeg tabt 10 kg, og er næsten halvejs. Der mangler 13 kg endnu. Men sådan som min motivation har været de sidste mange måneder, så er jeg sikker på det nok skal gå! Det er sjovt at kigge tilbage på sin kruve herinde, og se hvordan der har været perioder hvor man næsten har givet op. Men nu tror jeg jeg har fundet min helt nye livsstil, og den er blevet til min dagligdag, og ikke et projekt! Prøvede nogle af mine gamle bukser som sa pænt stramt før. De ryger lige ned om røven, så jeg har tabt mig rigtig meget på mave regionen. Hvor er det altså skønt.

Nå nu har jeg vist pralet nok her, men det er altså en skøn følelse. Håber ikke når jeg skal veje mig til torsdagsvejningen at den så går op igen, det gør den jo engang imellem!

Ha en super duper dag allesammen :-)
16 år12. november 2008 kl. 09:51
re: Første delmål er i hus
Hej fac.
Et rigtigt stort tillykke med det flotte vægttab. Super flot gået.
Også en super god dag til dig.
kh maja1966
16 år12. november 2008 kl. 10:25
Der er intet mindre at sige end, at du da simpelthen er for sej! Stort tillykke med det og lykke til med de resterende 13 kg.

Venlig hilsen,
Medina
16 år12. november 2008 kl. 10:31
Stort tillykke herfra også :)

Jeg rundede også de 10 kg for ikke så lang tid siden og jeg synes også at det er meget motiverende at se hvordan kurven daler.
Dog er det værste nok at min vielsesring er begyndt at sidde så løst på min finger at jeg er bange for at tabe den :(
16 år12. november 2008 kl. 10:54
Hold fast hvor er det flot!

Stort tillykke.. Og god kamp med de sidste kilo. :-)
16 år12. november 2008 kl. 11:11
Tillykke ;o)

Flot arbejde!!!!
16 år12. november 2008 kl. 12:38
Tillykke med de første 10 kilo :-)

Jeg har selv nået de første 5 kilo idag - og så på 5 uger - det er et meget fornuftigt tempo. Men glæden ved at tabe sig selv 5 uger efter jeg er begyndt er faktisk.(Det plejer, at være efter 4 uger jeg plejer at give op) Det er bare ikke helt som det plejer, da jeg stadigvæk er motiveret. Det er føles fantatisk.

Held og lykke til alle fremover - december bliver sikret en hård måned :-)

Venlig hilsen Poulsen2311

16 år12. november 2008 kl. 17:53
Stort tillykke. Det er rigtigt flot. Bare det var mig, men det varer vist lige en 2-3 uger endnu før jeg runder de 10 kg.
Det er jo lidt af en milesten med 10 kg.
Ja, det med at se på vægtkurven, når den hælder til den rigtige side, det er virkelig opløftende.
16 år12. november 2008 kl. 21:10
Tak for svar alle sammen. Det er rigtigt dejligt at få så mange skulderklap. Det er virkelig opløftende at når man når en milepæl, så er i der til at støtte en. Og i er jo også selv rigtig seje, det er nogen skønne vægttab der kommer til torsdagsvejninger. Så tillykke til alle jer andre også:-)
16 år13. november 2008 kl. 06:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });