#2 af fight it (slettet)
Også ny her
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+fight it (slettet)
re: Også ny her
Jamen velkommen til :)
Jeg har været her på siden fra medio oktober og det går stille og rolig ned af med ml. 500-1.000g om ugen. jeg har ca. 22 kilo til som skal forsvinde før end jeg har nået målet 65 kg - så der er nok at arbejde med.
Jeg forsøger, at leve for omkring 1.200 kcal om dagen og er begyndt at træne 4 gange om ugen.
Jeg håber, at du vil få gavn af denne side og du igen kommer ned hvor du gerne vil have vægten.
Hvis du er på ferie i Danmark, hvor er så hjemme - hvis jeg må være så nysgerrig at spørge :)
vh Fight-it
Jeg har været her på siden fra medio oktober og det går stille og rolig ned af med ml. 500-1.000g om ugen. jeg har ca. 22 kilo til som skal forsvinde før end jeg har nået målet 65 kg - så der er nok at arbejde med.
Jeg forsøger, at leve for omkring 1.200 kcal om dagen og er begyndt at træne 4 gange om ugen.
Jeg håber, at du vil få gavn af denne side og du igen kommer ned hvor du gerne vil have vægten.
Hvis du er på ferie i Danmark, hvor er så hjemme - hvis jeg må være så nysgerrig at spørge :)
vh Fight-it
16 år9. november 2008 kl. 12:57
Stronger (slettet)
Jeg ville også bare lige sige velkommen til, håber du bliver glad for siden, og du når dit mål! GO FOR IT!
16 år9. november 2008 kl. 17:50
bruger slettet
Velkommen til! :-)
Dejligt med nogle flere at kæmpe med!!
Dejligt med nogle flere at kæmpe med!!
16 år10. november 2008 kl. 13:22
bruger slettet
hej tak for jeres respons.
Og Fight it, jo du må godt spørge. Jeg kommer fra Færøerne.
Det er flot med 500 - 1000 g om ugen :-)
kh Maja1966
Og Fight it, jo du må godt spørge. Jeg kommer fra Færøerne.
Det er flot med 500 - 1000 g om ugen :-)
kh Maja1966
16 år11. november 2008 kl. 23:57
Min vægt ligger omkring 77 kilo nu. Har været oppe på 84,5 kilo, klarede ned på 61 kilo. Men nu er vægten desværre kravlet op på 77 kilo. Og nu må jeg tage mig sammen, så jeg ikke kommer over 80 kilo igen.
Jeg er faktis i Danmark på ferie i denne uge, og er ikke hjemme igen før 17. november. 'Faldt' over denne side i aften, da jeg surfede på nettet. Mit mål er at tabe 10 kilo.
kh
Maja1966