Torsdagsvejning den 6. november
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+veile
re: Torsdagsvejning den 6. november
Ja oplever faktisk lidt det samme.
Min vægt er faldet 100g den sidste uge - lidt øv - men bedre end ingenting....
Min vægt er faldet 100g den sidste uge - lidt øv - men bedre end ingenting....
16 år6. november 2008 kl. 09:08
Knudeper (slettet)
Her så det lyst ud i starten af ugen - lidt dårligere hen mod vejningen i dag, som så viser et fald på blot 300 gram.
Jeg klager ikke, meeeeen... :-)
Hav en god uge alle sammen.
Jeg klager ikke, meeeeen... :-)
Hav en god uge alle sammen.
16 år6. november 2008 kl. 09:18
Leiselott (slettet)
Mine erfaringer mht. vægttab kontra cm-tab er at min krop ikke er særlig god til at gøre det på samme tid. Så ryger der ikke noget på vægten ryger der som regel nogle cm.
Mit vægttab for de sidste 14 dage er 800 g som jeg er rigtig godt tilfreds med da min lille datter havde tre dage med 39,5 i feber i sidste uge, så jeg fik hverken sovet eller spise særlig godt.
Jeg er ved at føle mig godt tilpas med at spise mindre og tænke over hvad jeg spiser. Og det virker, det er bare det bedste. Kan i have en forrygende dag for det vil jeg ;-)
Mit vægttab for de sidste 14 dage er 800 g som jeg er rigtig godt tilfreds med da min lille datter havde tre dage med 39,5 i feber i sidste uge, så jeg fik hverken sovet eller spise særlig godt.
Jeg er ved at føle mig godt tilpas med at spise mindre og tænke over hvad jeg spiser. Og det virker, det er bare det bedste. Kan i have en forrygende dag for det vil jeg ;-)
16 år6. november 2008 kl. 09:31
PostED (slettet)
Jeg har tabt et helt kilo i den forgangne uge, JUBIII. Nu er jeg over halvvejs til mit første delmål. :D
16 år6. november 2008 kl. 12:11
bruger slettet
Jeg har tabt 500g siden sidst. Så nu er jeg nede på 98,5 kg igen - dejligt. Var ellers lige ved at gå i panik over den svingende vægt.
16 år6. november 2008 kl. 13:43
Stronger (slettet)
Jeg har tabt 400 gram, er ganske godt tilfreds, da mens har drillet lidt ved min vægt! Min vægt siger i dag 83,4. Så jeg håber på at næste torsdag har jeg nået mit første delmål nemlig 83 = 10 kg tabt! Og så derefter går jagten efter de 15 tabte kg!
Tillykke til jer der har tabt jer, også jer der har tabt jer via andre mål end vægt!
Næste uge skal der kæmpes!
Tillykke til jer der har tabt jer, også jer der har tabt jer via andre mål end vægt!
Næste uge skal der kæmpes!
16 år6. november 2008 kl. 16:31
slanksnart (slettet)
YES :D Jeg har tabt mig 2 kg i denne uge, så vægten siger nu 79.4. Har nået mit første mål som var 80 kg til 15/11. Nu er næste mål 70 inden 15/1-09. Det er bare skønt., det er præcis 20 kg der er røget i denne omgang, og hvor er det bare hele kuren værd når man kommer hertil:)
Held og lykke til jer alle sammen:)
Held og lykke til jer alle sammen:)
16 år6. november 2008 kl. 20:53
bruger slettet
Jeg har tabt 900 g siden sidste uge, men der er jo også nok at tage af fra københavnerturen.
Jeg har ikke gjort noget særligt i denne uge, har bare kørt på rutinen, og så er det da godt nok.
Jeg har ikke gjort noget særligt i denne uge, har bare kørt på rutinen, og så er det da godt nok.
16 år7. november 2008 kl. 09:16
annetynd
Jeg har også tabt ca. 1 kg, så jeg er ovenud stolt. Hvis det fortsætter sådan, men det gør det jo nok ikke, så når jeg de 10 kg. om 10 uger.
16 år7. november 2008 kl. 09:29
De sidste 14 dage har jeg oplever det, at vægten ikke rigtig vil falde. Selvom jeg har øget mængden af motion samtidig med at underskuddet i gennemsnit har været på 1200 kacl/dag. Den eneste fremgang jeg kan konstatere er at der er blevet mindre af mig i de sidste 14 dage.
Er der nogle af jer andre der også har oplevet at når man taber cm står vægten næsten stille?