Den sidste spurt mod delmål!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Den sidste spurt mod delmål!
Ja mit delmål er på 83 kg, for så har jeg tabt mig 10 kg i alt. Glæder mig til jeg når målet. Har sat målet til på søndag, og min vægt sagde i dag 83,6. Så jeg er tæt på. Er virkelig stolt over at det lykkeds så godt! skidt med om det tager nogle extra dage!

Vi får gæster/skal i byen hele weekenden, så jeg trænger lige til at skrive ned, hvor tæt jeg egentlig er på mit delmål, så jeg lige tænker mig om en extra gang inden weekenden. For jeg plejer nemlig at stå stille med vægte i weekenden, også okay, men lige denne weekend op mod mit delmål, der vil jeg fortsætte med at tabe mig!

Tak fordi i lyttede og super god sund weekend til jer alle:-)!
16 år31. oktober 2008 kl. 08:52
re: Den sidste spurt mod delmål!
Spændende... og hvor er du sej...
God kamp herfra :D
16 år31. oktober 2008 kl. 16:13
re: Den sidste spurt mod delmål!
Ja fac - super spændende. Glæder mig til at jeg på et tidspunkt når de 10 kg. Flot!
16 år1. november 2008 kl. 14:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });