#2 af Stronger (slettet)
Praxis
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Praxis
Jeg så også programmet og overvejdede slev at prøve, synes det er lidt spændende. Men jeg glemte alt om det. Er rigtig spændt på at hører om du har fået noget ud af det! Er du igang med vægttab i forvejen, eller skal du først til at i gang!
Jeg stoppede med at ryge for nogle år siden, det var rigtig hårdt og overvejede hypsonse, nåede dog at stoppe inden jeg fik taget det skridt! Jeg tror hvis man virkelig er indstillet på at stoppe sin last, så kan man godt påvirkes psykisk. Men derimod fysisker smerter dem tror jeg man har sværer ved at fjerne!
Held og lykke med det, glæder mig til at hører mere om det:-)
Jeg stoppede med at ryge for nogle år siden, det var rigtig hårdt og overvejede hypsonse, nåede dog at stoppe inden jeg fik taget det skridt! Jeg tror hvis man virkelig er indstillet på at stoppe sin last, så kan man godt påvirkes psykisk. Men derimod fysisker smerter dem tror jeg man har sværer ved at fjerne!
Held og lykke med det, glæder mig til at hører mere om det:-)
16 år30. oktober 2008 kl. 08:23
bruger slettet
Jeg er i gang med at tabe mig, det fungerer bare ikke helt efter planen. Det er svært at omstille sig og glemme uvanerne og derfor synes jeg at det kunne være sjovt og se om fjernhypnosen virker.
16 år30. oktober 2008 kl. 08:46
iakob
For mange år siden var der en hypnotisør i fjernsynes som skulle hjælpe folk af med deres rygevaner via fjernhypnose. Og efter udsendelsen var der flere der snakkede om at smøger smagte grimt. Men jeg hørte også at effekten var tidsbegrænset.
Jeg var ret ung dengang, så jeg har ikke hele historen. Men måske var det forsøg værd at dykke ned i? Prøv DR's arkiver.
Jeg var ret ung dengang, så jeg har ikke hele historen. Men måske var det forsøg værd at dykke ned i? Prøv DR's arkiver.
16 år30. oktober 2008 kl. 09:06
Stronger (slettet)
Jeg kender nogen hvis nabo er holdt med at ryge efter mange år vha. af hypnose! Så på nogen har det nok en effekt. Men jeg tror personligt det har lidt at gøre med hvor nemt de kan påvirke en og hvor meget man selv tror på det også!
Personligt holdte jeg med at ryge ved hjælpe af en bog Allen Carr har skrevet. Den ændrede min livsindstilling til rigtig mange ting, den passede bare til mig! Jeg er sikker på den indstilling jeg fik fra bogen, og så går ind og påvirker mit behov for søde sager. For jeg har været en rigtig SLIKMUS!!! Og spiser bare så sjældent slik nu. Og det er ikke fordi jeg tvinger mig selv til at lade være! Jeg har bare ikke behov for det! Jeg ved manden har skrevet en bog også om at blive slank, er der nogen der har prøvet den? Måske den kunne give dig lidt inspiration! De er ikke særlig dyre, passer lige til et julegave ønske fra din mand/kone:-)
Personligt holdte jeg med at ryge ved hjælpe af en bog Allen Carr har skrevet. Den ændrede min livsindstilling til rigtig mange ting, den passede bare til mig! Jeg er sikker på den indstilling jeg fik fra bogen, og så går ind og påvirker mit behov for søde sager. For jeg har været en rigtig SLIKMUS!!! Og spiser bare så sjældent slik nu. Og det er ikke fordi jeg tvinger mig selv til at lade være! Jeg har bare ikke behov for det! Jeg ved manden har skrevet en bog også om at blive slank, er der nogen der har prøvet den? Måske den kunne give dig lidt inspiration! De er ikke særlig dyre, passer lige til et julegave ønske fra din mand/kone:-)
16 år30. oktober 2008 kl. 14:38
Nu har jeg prøvet, fordi det skader vel ikke. Jeg har ikke ofret en formue idet det er gratis, det eneste jeg ofrede var ca. 8 minutter af min tid. Om ikke andet så fik jeg da slappet af i den tid det varede.
Jeg ved ikke om det virker, men da jeg så det, tænkte jeg, at det ville jeg da prøve. Jeg vil bevise over for mig selv om det virker eller ej.
der var for øvrigt en dame med i Praxis for hvem det lykkedes at smide 3 kilo på ca. 3 uger, tror jeg, efter at have prøvet hypnosen.
Man kan også blive hypnotiseret for at kvitte tobakken, det virkede på testpersonen. Man kan også blive hypnotiseret mod smerter, det virkede ikke på testpersonen.
Nu vil jeg se de næste uger om det virker og det kunne da være interessant om andre også havde lyst til at prøve, så vi kan sammenligne resultater.