Vil lige præsentere mig!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Vil lige præsentere mig!
Ja nu har jeg jo oprettet mit første indlæg, så ville lige kort præsentere mig, da jeg tror jeg komme til at bruge denne debat!

Jeg er en ung pige på 24 år, der lige pludselig opdagede at vægten stod på 93 kg. Der skulle ske noegt! Og jeg har lagt min livsstil helt om nu. Og mit mål er at når 70-75 kg. Jeg vejer i dag 84,5 kg. Så mit første delmål er 83 kg, for så har jeg tabt mig 10 kg.

Vil gerne sige tillykke til alle jer andre med de flotte vægttab og de store beslutninger. Håber vi kommer til at tales ved!
16 år26. oktober 2008 kl. 19:05
re: Vil lige præsentere mig!
Velkommen til. Du skal nok blive glad for madital, her er masse af gode råd og støtte at hente :-)
16 år27. oktober 2008 kl. 08:35
Velkommen til og god arbejdslyst.
16 år27. oktober 2008 kl. 08:41
Velkommen til dig også.
Du er allerede nået et godt stykke af vejen, sejt gået.
16 år27. oktober 2008 kl. 09:04
Velkommen til og godt gået med de kilo du allerede har tabt.
16 år27. oktober 2008 kl. 11:00
Velkommen, og godt gået:)

Jeg er også 24 år, og opdagede i sommers at min vægt var nået 99.4, og vejer nu omkring 81.. Så vi kan følges ad:)

Tror du bliver glad for siden, det er jeg i hvert fald:)
16 år28. oktober 2008 kl. 00:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });