#2 af bruger slettet
Torsdagsvejning den 23/10-2008
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Torsdagsvejning den 23/10-2008
Det er SUPER flot med - 1 kg.
Så nyd ferien uden at OVER-spise... Så skal det nok gå. Husk at det ikke skal være en sur tjans at tabe sig... :)
Håber ud får en rigtig god ferie! :)
PS; Hopper på jeres torsdagsvejning... :)
Så nyd ferien uden at OVER-spise... Så skal det nok gå. Husk at det ikke skal være en sur tjans at tabe sig... :)
Håber ud får en rigtig god ferie! :)
PS; Hopper på jeres torsdagsvejning... :)
16 år21. oktober 2008 kl. 20:21
lhl1968
det er bare rigtigt flot. stort tillykke herfra.
god ferie.
jeg selv springer over denne uge da jeg har mensen men er med igen næste uge.
god ferie.
jeg selv springer over denne uge da jeg har mensen men er med igen næste uge.
16 år22. oktober 2008 kl. 23:07
fokus
jeg syndes også det er flot at du har tabt dig med 1 kg på kun 4 dage.
Det er en god ide at have en fast dag i ugen hvor man klare vejning og opmåling af kropsmål, da man da lettere kan se at det går i den regtige retning. For man kan godt tabe centimeter i en uge og killo i en anden uge. det der er vigtig er at man fokusere på fremskridtende både i cm og killo da det er centimeterne andre mennesker kan se, hvor killoerne først kommer frem når du taler med personen.
PS: jeg vil også gerne være med i jeres torsdagsvejning men jeg vil også lave mine kropsmål hver torsdag fremover,
Det er en god ide at have en fast dag i ugen hvor man klare vejning og opmåling af kropsmål, da man da lettere kan se at det går i den regtige retning. For man kan godt tabe centimeter i en uge og killo i en anden uge. det der er vigtig er at man fokusere på fremskridtende både i cm og killo da det er centimeterne andre mennesker kan se, hvor killoerne først kommer frem når du taler med personen.
PS: jeg vil også gerne være med i jeres torsdagsvejning men jeg vil også lave mine kropsmål hver torsdag fremover,
16 år22. oktober 2008 kl. 23:24
Leiselott (slettet)
Kami: rigtig flot, godt gået og så på så få dage, vi glæder os til at se hvad vægten siger i næste uge ;-)
Helle: Du er meget velkommen til at være med i vores vejning.
Chiffe: Hvor jeg kender det, det er nok min tur i næste uge ;-(
Fokus: Du er velkommen til vores vejedag. Jeg var lige inde og lure på din side, sikke et flot vægttab du indtil videre har præsteret.
Og så mig selv, jeg har tabt 1,3 kg siden i mandags hvor jeg for alvor begyndte at fokusere på min vægt. Jeg har sat mig et mål som hedder 1 kg pr. 14 dage. Så jeg er rigtig stolt af mig selv i dag :-)
Helle: Du er meget velkommen til at være med i vores vejning.
Chiffe: Hvor jeg kender det, det er nok min tur i næste uge ;-(
Fokus: Du er velkommen til vores vejedag. Jeg var lige inde og lure på din side, sikke et flot vægttab du indtil videre har præsteret.
Og så mig selv, jeg har tabt 1,3 kg siden i mandags hvor jeg for alvor begyndte at fokusere på min vægt. Jeg har sat mig et mål som hedder 1 kg pr. 14 dage. Så jeg er rigtig stolt af mig selv i dag :-)
16 år23. oktober 2008 kl. 07:38
bruger slettet
Jeg hopper også med.
Siden sidste torsdag har jeg tabt 0,5 kilo, hvilket ikke er ret meget, men alligevel okay, fordi jeg først begyndte for alvor i mandags.
Vi havde også en årsdag at fejre igår, så jeg fik 3 retter mad til aften, men klarede det alligevel uden at tage på.
Siden sidste torsdag har jeg tabt 0,5 kilo, hvilket ikke er ret meget, men alligevel okay, fordi jeg først begyndte for alvor i mandags.
Vi havde også en årsdag at fejre igår, så jeg fik 3 retter mad til aften, men klarede det alligevel uden at tage på.
16 år23. oktober 2008 kl. 08:32
fight it (slettet)
Hej alle,
Jeg springer lige med på disse vejninger ;o) selvom mit tal er over to uger.
Jeg har tabt 2 kilo over de 2 uger, som jeg har været i gang - det er ok i betragtning af at jeg har holdt en uges ferie med dejlig mad og chokolade og at jeg i dag har mens. Så forhåbentlig er det bedre i næste uge.
Fight it
Jeg springer lige med på disse vejninger ;o) selvom mit tal er over to uger.
Jeg har tabt 2 kilo over de 2 uger, som jeg har været i gang - det er ok i betragtning af at jeg har holdt en uges ferie med dejlig mad og chokolade og at jeg i dag har mens. Så forhåbentlig er det bedre i næste uge.
Fight it
16 år23. oktober 2008 kl. 08:36
Knudeper (slettet)
Hej. Ja jeg har været på noget ferie og har været uopmærksom i ca 14 dage, som resulterede i øgning og lidt ned igen - men i den sidste uge har jeg så tabt 900 g, så det er super. Nu er jeg på det laveste jeg har været længe: 94,6 kg.
Min mand og jeg har lavet en smileyordning, hvor vi får en smiley hver dag vi holder os fra søde sager og snacks - og når vi har "optjent" 14 smileyer skal den anden overraske med et eller andet. Min mand fører med to smileyer og det giver mig lidt kampgejst - han skal da ikke op på en større føring. :-)
Min mand og jeg har lavet en smileyordning, hvor vi får en smiley hver dag vi holder os fra søde sager og snacks - og når vi har "optjent" 14 smileyer skal den anden overraske med et eller andet. Min mand fører med to smileyer og det giver mig lidt kampgejst - han skal da ikke op på en større føring. :-)
16 år23. oktober 2008 kl. 08:37
veile
Tillykke med alle de flotte vægttab, og velkommen til de nye på torsdagsvejningen :-)
Jeg har tabt 700g i denne uge, og er nu (ENDELIG) under 80 :-)
Skynder mig at juble, da jeg sikkert lige hopper op over 80 igen i morgen :-S
Jeg har tabt 700g i denne uge, og er nu (ENDELIG) under 80 :-)
Skynder mig at juble, da jeg sikkert lige hopper op over 80 igen i morgen :-S
16 år23. oktober 2008 kl. 08:40
JohnnyL
Har også lige rundet et stort tal.
Jeg kom under de 90 i den forløbne uge.
Vejer nu 89,1.
Jeg kom under de 90 i den forløbne uge.
Vejer nu 89,1.
16 år23. oktober 2008 kl. 10:03
Så jeg har vejet mig her til morgen, og så vejer jeg mig igen søndag morgen som er min første morgen hjemme. Så disse to vejninger kommer til at være min torsdagsvejning, og så den 30/10 skal jeg gerne have tabt mig igen i forhold til i torsdags.
I da har jeg tabt 1 kg i forhold til sidste torsdag så det er jeg jo ovenud tilfreds med, men er bange for det forsvinder igen under ferien.