NU skal det være
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Anonym
re: NU skal det være
Hejsa
Øv med en brækket arm, håber du kommer fornuftig over det.....
Med hensyn til vægttabet, så er det ca det samme jeg skal tabe, startede for 14 dage siden, og havde igår smidt 3,1 kg på de 2 første uger.... Jeg har valgt , lige som så mange andre herinde, at veje mig hver Torsdag, syntes det er fedt og motiverende at læse hvordan det går de andre også.... Held og lykke med det hele;-)
Øv med en brækket arm, håber du kommer fornuftig over det.....
Med hensyn til vægttabet, så er det ca det samme jeg skal tabe, startede for 14 dage siden, og havde igår smidt 3,1 kg på de 2 første uger.... Jeg har valgt , lige som så mange andre herinde, at veje mig hver Torsdag, syntes det er fedt og motiverende at læse hvordan det går de andre også.... Held og lykke med det hele;-)
16 år3. oktober 2008 kl. 07:17
fruensvilje (slettet)
Stort velkommen og tillykke med din beslutning om at NU skal det være.
Jeg er selv ny herinde - men fornemmer allerede nu, at man får rigtig god opbakning og også et lille spark bagi, hvis det er det man trænger til.
Jeg mangler selv at tabe 20 kg - så vi kan følges ad...held og lykke
Jeg er selv ny herinde - men fornemmer allerede nu, at man får rigtig god opbakning og også et lille spark bagi, hvis det er det man trænger til.
Jeg mangler selv at tabe 20 kg - så vi kan følges ad...held og lykke
16 år3. oktober 2008 kl. 07:32
bruger slettet
Tak tak .... det er altid rart med andre der er i samme situation. Lad os støtte hinanden.
Hav en god dag OG en supergod Weekend ;o)
Hav en god dag OG en supergod Weekend ;o)
16 år3. oktober 2008 kl. 09:04
iakob
Velkommen til og god arbejdslyst. Træls med den brækkede arm.
16 år3. oktober 2008 kl. 09:35
bruger slettet
YES jeg har 800 g
16 år11. oktober 2008 kl. 12:32
bruger slettet
altså TABT dem hurra
16 år11. oktober 2008 kl. 12:32
iakob
Velkommen til - træls med den brækkede arm.
Jeg har tabt mig 21 kilo fra august 2007 til omkring juni 2008. Jeg har tabt mig cirka 600 gram om ugen i gennemsnit (ved at sætte et mål på 1 kilo hver 14. dage). Jeg kan anbefale dig at gøre det samme fordi ved at have og nå en masse små mål så får man også en masse små successer. Og hvis man i en periode på 14 dage ikke har det ønskede vægttab kan man bare justere målet når de 14 dage er gået og på den måde starte på en frisk uden at have noget man skal indhente. Dvs færre nederlag - og ingen nederlag man slæber med sig.
Jeg har tabt mig 21 kilo fra august 2007 til omkring juni 2008. Jeg har tabt mig cirka 600 gram om ugen i gennemsnit (ved at sætte et mål på 1 kilo hver 14. dage). Jeg kan anbefale dig at gøre det samme fordi ved at have og nå en masse små mål så får man også en masse små successer. Og hvis man i en periode på 14 dage ikke har det ønskede vægttab kan man bare justere målet når de 14 dage er gået og på den måde starte på en frisk uden at have noget man skal indhente. Dvs færre nederlag - og ingen nederlag man slæber med sig.
16 år13. oktober 2008 kl. 10:15
bruger slettet
Hej Jacob
Det var da et godt råd. Nu skal jeg lige på ferie med børn og børnebørn, så der bliver det lidt svært. Men jeg vil have det i baghovedet.
Så bliver det heller ikke sådan at man hver mandag skal starte om. Det er så træls at sige til sig selv hver mandag " så nu skal det være " men bare fortsætte de gode takter.
Tak for din støtte
Det var da et godt råd. Nu skal jeg lige på ferie med børn og børnebørn, så der bliver det lidt svært. Men jeg vil have det i baghovedet.
Så bliver det heller ikke sådan at man hver mandag skal starte om. Det er så træls at sige til sig selv hver mandag " så nu skal det være " men bare fortsætte de gode takter.
Tak for din støtte
16 år13. oktober 2008 kl. 10:35
Nu vil jeg tabe de kg der generer mig.
Jeg har gået med en brækket arm i 2½ måned. Har ikke rigtig kunnet lave noget. På mandag skal jeg starte genoptræning. Min arm bliver desværre aldrig helt god igen, men jeg må se hvad jeg kan gøre sammen med fysioterapeuten.
Jeg skal tabe mig min. 20 kg og har givet mig tid til at gennemføre projektet til april 2009.
Jeg vil være glad for støtte og opbakning.
Carpe Diem
kh. anom