Torsdagsvejning 02-10-2008
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+lhl1968
re: Torsdagsvejning 02-10-2008
Svalle rigtig stort tillykke med de 200 gr. Husk at lidt har også sin ret.
Var ellers kommet ned på 102,6 kg men nu siger den 103,8 men jeg skal ikke kimse af nogen min vægt i søndags sagde jo 107 kg så det er væske jeg har smidt en masse af.
Var ellers kommet ned på 102,6 kg men nu siger den 103,8 men jeg skal ikke kimse af nogen min vægt i søndags sagde jo 107 kg så det er væske jeg har smidt en masse af.
16 år2. oktober 2008 kl. 08:06
Dorte1864 (slettet)
Efter en del op og ned i løbet af ugen er jeg endt på et minus på 300 gram.
16 år2. oktober 2008 kl. 09:10
veile
Hvis jeg havde meldt ind i går havde jeg tabt 1,5Kg, men nu blev det altså "kun" til 900g da vægten lige gav et hop.
Det er helt OK men alligevel ærgeligt for i går passerede jeg nemlig lige præcis BMI30 grænsen !!!! men i dag er jeg altså fed igen ;-)
Mentalt har jeg nu passeret grænsen. De væske udsving min vægt altid laver, har jo ikke noget med fedt at gøre. Og lige om lidt passere jeg også 80 og kommer i halvfjerserne :-) så der er masser at juble over ! Det har jeg ikke været siden mit bryllup for 11 år siden.
Lidt sjovt at vægttabet på en måde også bliver en tidsrejse..............
jeg har f.eks ikke været i tresserne siden firserne, he he
Det er helt OK men alligevel ærgeligt for i går passerede jeg nemlig lige præcis BMI30 grænsen !!!! men i dag er jeg altså fed igen ;-)
Mentalt har jeg nu passeret grænsen. De væske udsving min vægt altid laver, har jo ikke noget med fedt at gøre. Og lige om lidt passere jeg også 80 og kommer i halvfjerserne :-) så der er masser at juble over ! Det har jeg ikke været siden mit bryllup for 11 år siden.
Lidt sjovt at vægttabet på en måde også bliver en tidsrejse..............
jeg har f.eks ikke været i tresserne siden firserne, he he
16 år2. oktober 2008 kl. 09:17
Knudeper (slettet)
Hmmm havde ikke voldsomt meget lyst til at melde ind, men må hellere gøre det. Et par kilo på henover de sidste par uger - såååå, som sagt "skeen i den anden hånd". Skal dog i hytte i Sverige den næste uge, og forventer ikke den bedste mad sammensætning, til gengæld er der grobund for en masse motion.
Jeg vender stærkt tilbage. :-)
Jeg vender stærkt tilbage. :-)
16 år2. oktober 2008 kl. 10:01
celia
Jeg har tabt 900g. Det er vildt, for sådan som jeg har spist burde jeg nærmere have taget på. Jeg har slet ikke tænkt på vægttab i weekenden hvor jeg har holdt fødselsdag og spist alt muligt usundt. Så det er egentlig ikke særlig pædagogisk korrekt af vægten, men jeg klager ikke ;-)
16 år2. oktober 2008 kl. 10:59
Anonym
Hej alle sammen.....;-)
Jeg er ny her på siden, og er startet med at lægge kost om for 14 dage siden... Der stod min vægt på 98,3 kg, og i dag 14 dage efter stod den på 95,0, så - 3,3 kg på 2 uger..... Det kan jeg kun være tilfreds med;-) Glæder mig til at følge jer andre herinde. Hvor kan man i øvrigt få regnet ud hvor mange kacl. man skal ned på, kan ik rigtig finde det herinde;-)
Jeg er ny her på siden, og er startet med at lægge kost om for 14 dage siden... Der stod min vægt på 98,3 kg, og i dag 14 dage efter stod den på 95,0, så - 3,3 kg på 2 uger..... Det kan jeg kun være tilfreds med;-) Glæder mig til at følge jer andre herinde. Hvor kan man i øvrigt få regnet ud hvor mange kacl. man skal ned på, kan ik rigtig finde det herinde;-)
16 år2. oktober 2008 kl. 11:16
veile
@anonym
Du skal indtaste din højde og ca. aktivitetsniveau "ret profil" og så skal du indtaste et mål (også under profil menuen) Så vil du på oversigten (under info) kunne se i den øverste boks hvor meget du har spist, hvor meget du har forbrændt, hvor meget du har i underskud og hvor meget mere du må spise for at nå dit vægttabsmål
Lidt kringlet.... men prøv det ;-)
Du skal indtaste din højde og ca. aktivitetsniveau "ret profil" og så skal du indtaste et mål (også under profil menuen) Så vil du på oversigten (under info) kunne se i den øverste boks hvor meget du har spist, hvor meget du har forbrændt, hvor meget du har i underskud og hvor meget mere du må spise for at nå dit vægttabsmål
Lidt kringlet.... men prøv det ;-)
16 år2. oktober 2008 kl. 12:18
bruger slettet
Var blevet bekymret for om vægten havde sat sig fast efter et par uger uden nogle nævneværdige resultater, men i denne uge er der heldigvis sket et fremskridt! Der er røget 500g :)
16 år2. oktober 2008 kl. 13:44
fruensvilje (slettet)
Jeg må også hellere melde mig til her til Torsdagsvejningen.
Ugens tab blev på 1,2 kg :-)
Ugens tab blev på 1,2 kg :-)
16 år2. oktober 2008 kl. 16:52
Så lægger jeg ud med beskedne -200g. Det er nu fint nok for jeg har brugt ugen på at komme ind i rytmen igen. Så håber det ser bedre ud næste torsdag.
Svalle