ja det kender jeg.. Jeg havde besøg fredag (hjemmelavet pizza), min kæreste lørdag (burger..) og så var der barnedåb søndag.. så det lidt jeg havde tabt siden jeg kom her ind for 3 uger siden er på igen efter én weekend.. Men heldigvis forhåbentlig let at tabe igen? =)
Man bliver bare så vred på sig selv over at man giver sådan los, når man så ser sig selv i spejlet dagen efter. Men det er altså ikke nemt når man hver dag 'benægter' sig selv ting man gerne vil have, og der så bare var alt lækkert til barnedåben....:
kyllingespyd, lam, kalkun, kyllingelår, kamsteg, ribben, 3 slags flødekartofler, 2 slags gulerodssalat, verdens bedste broccoli salat med bacon, der var både linse og bulgur salat OSV OSV....
Til dessert var der ti forskellige slags hjemmelavede is, fx rom/rosin, lakrids, marcipan og jeg ku blive ved... og mega lækker kage til kaffen. Suuuuuuuukk..!! Godt weekenden er ovre =)
Svalle, nogen gange er det en fordel at sætte små delmål, så man oplever en masse små sejre hele tiden, i stedet for en stræben efter en højt vægttab, som tager lang tid (for det skal det, det tog jo også tid om at komme på.. Ü) Det virker i hvert fald godt for mig.
Vi må simpelthen bare holde os selv i ørene næste gang der er et arrangement!! Måske ved at holde i tankerne hvor utrolig skuffet man bliver over sig selv når man ser det man har kæmpet for at få af, komme så let på igen bare fordi man var "svag".. og hvor ked af det man egentlig bliver :´(
Nåå, skidt med weekenden, det kan jeg ikke gøre om... I dag må være første dag i resten af vores liv!!! Og nu skal vi dælme sparke fedtets røv =o) he he
Knus
#2 af kong uggermugger (slettet)
Nu er det nye tider, og jeg bliver glad hvis jeg når mit mål som er 3, 8 kg d. 16 oktober.
Jeg håber at få nogle gode råd og spark bag i, og vil gøre mere brug af forummet herinde.
Pyhhh det var en lang smøre c;)
Svalle