Det kunne have være mig der have skrevet det indlæg, Jeg er også ny på siden og min problem er også at overholde mine planer. Jeg har for mange år siden tabt 25 kg men 3 gravititeter har desværre medført at de 15 af dem er kommet på igen. øvøv, men jeg holder også fast med knæb og klør, selvom det nogengange virker meget nemmere at bare "give op" og lade kiloerne være, men det hjælper jo ikke på helbredet, så der er kun en vej og det er nedaf:-)))
Jeg prøver at lave bittesmå delmål, så jeg får følelsen af at fuldføre noget, f,eks skal jeg smide 700 gr inden 12. okt osv.
Så hvis du trænger til opmundring eller snak, så skal jeg nok være der :-)))
Hilsen Marie
#2 af mmmmmulle (slettet)
Nu har jeg et lille stykke tid brugt mad/motionsdelene, så jeg kan se, hvad jeg gør galt - som om jeg ikke ved det i forvejen!!
Men nu springer jeg videre ud i projektet og håber, jeg kan støtte og få støtte her i jeres forum.
Jeg vejer alt for meget og har på et eller andet plan tabt gejsten - jeg tror simpelthen ikke på, at det kan lade sig gøre, at jeg taber mig :( Men på den anden side nægter jeg også at give op - jeg vil også være en af dem, der har før- og efterbilleder, jeg kan glæde mig over.
Hvad gør I andre for at holde gejsten? Det er jo ikke min viden om sund mad, der mangle r (men man kan helt sikkert ALTID blive klogere) - det er mere evnen til at overholde mine krav og planer, så jeg ender med at tabe mig.
ÅH! En eller anden - sig noget, så jeg finder gejsten?!
:)