#1 af bruger slettet
FED Oplevelse !!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
FED Oplevelse !!!
Jeg var i H&M idag. Fandt en corsage som jeg synts var fed, og tog den i str. L ( som jeg plejer ), for at finde ud af, at den var ALT for stor... *jubler*.. Dét var virkelig en fed oplevelse.... *SS*.. Købte den ikk, heller ikke i str. M, men gik bare derfra med et STORT smil på læben.. *S*
16 år18. september 2008 kl. 13:58
bruger slettet
re: FED Oplevelse !!!
Ej hvor fedt; du kan garanteret flyve nu, ikke? :)
Jeg har det også sådan; ikke med tøj butikkerne, men med mit gamle tøj! Pt. er jeg gået fra en str. 50 i big size butikkerne til en str. 42 i VeroModa :) Men jeg tager stadig det største når jeg skal vælge tøj, ja jeg har sågar svært ved at tage det gamle,mindre tøj frem igen; for det kan da virkelig ikke passe hehe!
Nu kan du jo gå derned igen snart og erfare at en M også er for stort!!
Jeg har det også sådan; ikke med tøj butikkerne, men med mit gamle tøj! Pt. er jeg gået fra en str. 50 i big size butikkerne til en str. 42 i VeroModa :) Men jeg tager stadig det største når jeg skal vælge tøj, ja jeg har sågar svært ved at tage det gamle,mindre tøj frem igen; for det kan da virkelig ikke passe hehe!
Nu kan du jo gå derned igen snart og erfare at en M også er for stort!!
16 år18. september 2008 kl. 14:09
bruger slettet
Ja, det er bare så vildt. Mine jeans slasker om måsen, og jeg må spænde bæltet ind... *SS*, men det er super fedt.
16 år18. september 2008 kl. 14:28
iakob
Det er virkelig dejligt .. men jeg syntes faktisk også det er imponerende at du kunne gå derfra uden at købe den, især nu du kunne lide den. Jeg har købt mig fattig i tøj da jeg manglede 6-7 kilo ("for nu jeg da ikke blive mindre, det sidste betyder ikke noget for størrelsen") og disse ting sidder ikke ret godt længere.
Har et par levi bukser til 700 kroner som sidder af H til :-)
Men tillykke.. og husk på følelsen når du igen har motivationsproblemer enten ved vægttab eller for at holde vægten!
Har et par levi bukser til 700 kroner som sidder af H til :-)
Men tillykke.. og husk på følelsen når du igen har motivationsproblemer enten ved vægttab eller for at holde vægten!
16 år18. september 2008 kl. 15:00
kong uggermugger (slettet)
Vi kunne da oprette en "byttebørs" med vores tøj? (eller en decideret handelsbod =)) Selv om man har tabt sig er der måske nogen som mangler lidt endnu som godt kan passe ens tøj. Og måske man selv kan passe noget tøj fra nogen som har tabt sig??
16 år22. september 2008 kl. 13:22
iakob
Mine Levi passer meget bedre nu jeg har taget 3 kilo på 8-)
Jeg gav det meste at mit tøj til kirkens korshær (de har butik i min by). Det meste var alligevel over 10 år gammel fordi jeg var led og ked af at købe tøj da jeg var overvægtig (eller det var graviditetstøj fordi jeg blev nødt til at købe tøj for 6-7 år siden og igen for 4 år siden). Et par ting har jeg beholdt fordi det er lidt sjovt at prøve det gamle tøj (og også alvorligt fordi jeg lover mig selv at jeg aldrig, aldrig mere skal være så tyk).
Jeg gav det meste at mit tøj til kirkens korshær (de har butik i min by). Det meste var alligevel over 10 år gammel fordi jeg var led og ked af at købe tøj da jeg var overvægtig (eller det var graviditetstøj fordi jeg blev nødt til at købe tøj for 6-7 år siden og igen for 4 år siden). Et par ting har jeg beholdt fordi det er lidt sjovt at prøve det gamle tøj (og også alvorligt fordi jeg lover mig selv at jeg aldrig, aldrig mere skal være så tyk).
16 år30. september 2008 kl. 11:09