Sidste uge havde jeg tabt hele 2 kilo, så set i lyset af det og de 0,5 kilo i denne uge jo ok. Når jeg ser på min graf herinde ligger jeg på den rigtige side af stregen der viser hvor meget jeg skal tabe for at nå mit mål. Så alt i alt ok, selvom jeg gerne ville have tabt mig mere :) Men jeg er stadig motiveret og skal af sted 3 gange i træningscenteret i denne uge. Så jeg glæder mig allerede til næste mandagsvejning :) Hav en god uge alle sammen :)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Men jeg er stadig motiveret og skal af sted 3 gange i træningscenteret i denne uge. Så jeg glæder mig allerede til næste mandagsvejning :)
Hav en god uge alle sammen :)