Aldrig mere fed !!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Aldrig mere fed !!
hej med Jer.
Det er min første dag herinde. Jeg gik for 3 uger siden igang med at tabe de 16 kilo jeg har sat mig for.Startvægt: 81 kg. Indtil videre er det blevet til -4,5 kg.. *S*. Og jeg har lovet mig selv at nå nålet, inden jeg bliver 40 ( 24.2.2009). Glæder mig til at læse andres indlæg og dagbøger, og fortsætte vejen mod et slankere og bedre liv.
16 år11. september 2008 kl. 13:30
re: Aldrig mere fed !!
Tillykke med din beslutning og med dit flotte hidtidige vægttab.

Vi er efterhånden nogle stykker herinde som syntes vi burde gøre noget ved "fyrre, fed og færdig". Fyrre er der jo ikke så meget at gøre ved, men de to sidste er man jo mere herre over :-D

Hvis du har nogle spørgsmål, har brug for gode råd, motivation, inspiration eller bare et godt gammeldags spark i den dertilindrettede, så sig til her på forummet.
16 år11. september 2008 kl. 14:25
re: Aldrig mere fed !!
Hej jakob.
Tak skal du have.. *S*. Jeg er meget motiveret, og kan jo allerede se resultaterne. Er blevet mindre i talje og om hofterne.. *S*
16 år11. september 2008 kl. 14:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });