Første uge er gået...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Første uge er gået...
Nu er den første uge gået og jeg var spændt på at hoppe på vægten i morges. Minus 2 kilo! :) Det er da super! Det giver i hvert fald mod på mere. Jeg har også meldt mig både pilates, bodytoning og step i denne uge, så motionssiden skulle være ok :)
Maden kører også godt - jeg er begyndt at spise morgenmad og det er store ting. Det er som regel enten havregrød med hørfrø eller en shake med soyamælk og frugt.
En ny uge er startet og jeg er topmotiveret - Herligt! :)

16 år8. september 2008 kl. 10:01
re: Første uge er gået...
BRAVO !
Super godt gået - stort tillykke herfra :)
16 år8. september 2008 kl. 12:18
re: Første uge er gået...
Tak - jeg er superglad for det :)
16 år8. september 2008 kl. 13:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });