Torsdagsvejning 4. september

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Torsdagsvejning 4. september
Ikke at der er det store at råbe hurra for - men alligevel 300 gram er yderligere skrællet af. :-)

Håber, at I andre har nogle meget "federe" tal. :-)
16 år4. september 2008 kl. 08:00
re: Torsdagsvejning 4. september
Jeg har tabt 2,7 kg !!! Det er ret vildt synes jeg, så jeg forbereder mig på at vægttabet nok ikke er ret stort i næste uge... Men det er skønt...
16 år4. september 2008 kl. 08:09
Åh, hvor er det flot! Tillykke m vægttabet begge 2.

Jeg vil gerne være med på torsdagsvejningsholdet, men suk - her går det knap så godt. Har taget 900 g på :-(
Det skal siges, at børnene, min mand og jeg har haft noget ondt i halsen/influenza-virus i den sidste uges tid, så nogle aftener har den stået på hyldebærsuppe, og alt det grove har jeg simpelthen ikke kunne få ned! (og så er der alle saltlakrids-halspastillerne jeg har ædt) Jeg har det som om jeg er foret med sandpapir hele vejen ned gennem halsen! (+ at jeg har mens, som jo genererer væske i kroppen) - Men alligevel; det psykologiske i, at vægten nu igen er smuttet over de 60 kg (som jeg ellers havde LOVET mig selv, at jeg aldrig skulle se på badevægtens display mere). ØV, det er nitten!!!
16 år4. september 2008 kl. 08:30
Her går det heller ikke alt for strygende: + 500 gram siden sidste torsdag :(

Har svært ved at finde motivationen til at spise sundt (eller rettere ikke for meget) og til at få motioneret - damn !

Tillykke til dem der holder sig på dydens smalle sti :)

Nå, men nu hvor jeg har meldt ind men et plus, kan jeg mærke, at motivationen lige så stille melder sig igen.... I´LL BE BACK !!! :)
16 år4. september 2008 kl. 08:50
Her er der røget 700g siden i torsdag. Det er jeg fint tilfreds med, men da vægten i mandags lige var nede på 83,3 (300g mindre) føles det alligevel som om jeg har taget på (ja jeg ved det, jeg bliver aldrig tilfreds)

I det mindste virker det som om at stagnationen er ovre. Eller også skal jeg bare stå stille et nyt sted nu, nu må vi se.

Det er lykkes mig at få mit gennemsnit op på 1500kcal, men jeg er ikke helt tryg ved det, og de sidste par dage har jeg da også kun indtaget 1200 - 1300kcal for lige at tjekke om jeg er ved at miste kontrollen :-(

Hør kaktus nu skal du da ikke gøre det alt for nemt for mig. Jeg kan godt mærke at 70'erne er lige om hjørnet ;-)

@malin. Jeg tror altså ikke at man tager på, af hyldebærsuppe og saltlakrids. Mon ikke retter sig lynhurtigt igen, når du begynder at spise normalt.

@celia. Super flot ! Ja man skal passe på forventningerne....

@knudeper. Vi må bare holde fast i at så længe det går nedad er der succes :-)
16 år4. september 2008 kl. 09:24
Super flot, veile :) Og dejligt for dig, at det nu ser ud som om du er på vej ud af stagnationen :)

Tro ikke, at bare fordi jeg har haft en mindre set-back, at jeg så helt har mistet gejsten i spurten om at nå først i 70´erne :) Faktisk var mit "all-time low" i søndags med 83,6 - der kunne jeg NÆSTEN smage 70´erne :)

Vi "ses" næste torsdag :)
16 år4. september 2008 kl. 10:00
Her står vægten stille og har gjort det siden i torsdags. Jeg fik min første menstuation i fredags efter jeg blev gravid i marts måned sidste år, så det er nok den der spiller mig en pus. Jeg holder fast i mine gode spisevaner og ser om der ikke sker noget i den næste uge.
16 år4. september 2008 kl. 10:01
Ja det blev til - 200g. Jeg har slet ikke nogen motivation i øjeblikket. Jeg er lissom kommet ud af rytmen og har svært ved at finde den igen. Nu har min veninde og jeg meldt os til spinning næste torsdag, så håber jeg at motivationen kommer i takt med motionen.
16 år4. september 2008 kl. 10:04
Hej, jeg vil gerne være med:)
sidste torsdag vejede jeg 91.1, og idag vejer jeg 88.9:) Så det er dejligt det går den rigtige vej:)
Held og lykke til jer alle sammen:)
16 år4. september 2008 kl. 10:40
Tja efter en druktur af formater hvor jeg tog 2 kg på, har jeg nu tabt de 2 kg igen idag faktisk.

Så summa sumarum vejer fuldstændig det samme som for en uge siden, på trods af et stort madindtag.
16 år4. september 2008 kl. 11:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });