#1 af bruger slettet
Endnu en ny ... SUK
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
Endnu en ny ... SUK
Hey .. Ja, så meldte jeg mig ind for NU skal det være. Runder snart de 40 - og vil da gerne leve meget længere. Skal tabe mig 30 kg - PUHA .... men håber på at få (og give) opbakning fra jer herinde.
16 år1. september 2008 kl. 06:01
Kaktus (slettet)
re: Endnu en ny ... SUK
Velkommen til :)
Havde lidt den samme følelse som dig: Jeg fylder 40 om 1 år, og tænkte at det var en anledning til at beslutte mig for, om jeg skulle leve et sundt / usundt liv :)
Satser på at være slank og få morioneret ½-1 time om dagen i gennemsnit når jeg runder de 40 :)
Tager ændringerne i små skirdt - så bliver det mere overskueligt :)
Vi ses :)
Havde lidt den samme følelse som dig: Jeg fylder 40 om 1 år, og tænkte at det var en anledning til at beslutte mig for, om jeg skulle leve et sundt / usundt liv :)
Satser på at være slank og få morioneret ½-1 time om dagen i gennemsnit når jeg runder de 40 :)
Tager ændringerne i små skirdt - så bliver det mere overskueligt :)
Vi ses :)
16 år1. september 2008 kl. 10:16
Leiselott (slettet)
Velkommen til ;-)
16 år1. september 2008 kl. 10:48
iakob
Velkommen til.
Sidste år i juli have jeg en BMI på 29 (vejede 81 kg) og besluttede mig for at gå på kur (blandt andet fordi de 40 år nærmede sig hastigt). I år vejer jeg 58-60 kilo og der regner jeg med at vægten forbliver. Jeg bliver 40 i december.
Sidste år i juli have jeg en BMI på 29 (vejede 81 kg) og besluttede mig for at gå på kur (blandt andet fordi de 40 år nærmede sig hastigt). I år vejer jeg 58-60 kilo og der regner jeg med at vægten forbliver. Jeg bliver 40 i december.
16 år1. september 2008 kl. 12:26
veile
Ja jeg melder mig også ind i "motiveret af snart 40 gruppen" Det er da utroligt at det lige skal være det der gør udslaget.
Jeg har tabt 32 Kg siden midt i januar, så bare hold ved, lige pludselig er de væk :-)
Jeg mangler dog stadig at tabe omkring 20Kg, så det er stadig hårdt arbejde :-)
velkommen til !
Jeg har tabt 32 Kg siden midt i januar, så bare hold ved, lige pludselig er de væk :-)
Jeg mangler dog stadig at tabe omkring 20Kg, så det er stadig hårdt arbejde :-)
velkommen til !
16 år2. september 2008 kl. 08:43
celia
Hvor sjovt - jeg er snart 30 - det er da godt at de der runde fødselsdage kan give sådan en motivation!
16 år2. september 2008 kl. 13:14
pipapop
velkommen til.. Jeg er også ny, men har allerede tabt mig 2 kg på en uge ved blot at undgå sukker (det siger vægten i al fald, selvom den kan være ustabil..)
Jeg skal tabe mig 22 kg fra nu, så vi kommer jo nok til at følges en del af vejen..
Kh
Jeg skal tabe mig 22 kg fra nu, så vi kommer jo nok til at følges en del af vejen..
Kh
16 år2. september 2008 kl. 15:08
bruger slettet
Også velkommen herfra....
Jeg startede på madital i juli måned - det er en super god side, som jeg håber og tror du bliver glad for. Jeg skal selv tabe omkring de 30 kg i alt og har siden juli tabt 9,5 kg.
Den med de 40 kan jeg ikke tale med om endnu :-) Men nærmer mig de 30 med hastige skridt..
Jeg startede på madital i juli måned - det er en super god side, som jeg håber og tror du bliver glad for. Jeg skal selv tabe omkring de 30 kg i alt og har siden juli tabt 9,5 kg.
Den med de 40 kan jeg ikke tale med om endnu :-) Men nærmer mig de 30 med hastige skridt..
16 år2. september 2008 kl. 18:37
bruger slettet
Hej
Jeg er også ny her, er lige blevet 30 og nu skal der bare ske noget....
Skal tabe mindst 20 kilo, så det tager nok lidt tid :/
ses
Jeg er også ny her, er lige blevet 30 og nu skal der bare ske noget....
Skal tabe mindst 20 kilo, så det tager nok lidt tid :/
ses
16 år4. september 2008 kl. 22:48
Knudeper (slettet)
Hej Amocca.
Velkommen til. Jeg vil foreslå dig at melde dine ugentlige vægt resultater ind på "torsdagsvejningen" (en tråd, der bliver oprettet hver uge). Jeg er selv fornyeligt startet på dette - og kan mærke, at det motiverer mig at skulle "stå til regnskab" (i ordets mest positive betydning) overfor alle de andre en gang om ugen. Et slags kapløb med mig selv, uge for uge.
God kamp!
Nå ja forresten, nærmer man sig de 40, når man er 33? Om ikke andet så tror jeg, at jeg især er motiveret ved tanken om, at blive hende den tæskelækre, veldrejede trunte, der kommer ind i lokalet (engang). :-) :-)
Velkommen til. Jeg vil foreslå dig at melde dine ugentlige vægt resultater ind på "torsdagsvejningen" (en tråd, der bliver oprettet hver uge). Jeg er selv fornyeligt startet på dette - og kan mærke, at det motiverer mig at skulle "stå til regnskab" (i ordets mest positive betydning) overfor alle de andre en gang om ugen. Et slags kapløb med mig selv, uge for uge.
God kamp!
Nå ja forresten, nærmer man sig de 40, når man er 33? Om ikke andet så tror jeg, at jeg især er motiveret ved tanken om, at blive hende den tæskelækre, veldrejede trunte, der kommer ind i lokalet (engang). :-) :-)
16 år5. september 2008 kl. 08:22