Tabt 4 cm - i HØJDEN !!! :(
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+veile
re: Tabt 4 cm - i HØJDEN !!! :(
Lyder mystisk :-S
Jeg var faktisk vokset 1 cm da jeg blev målt hos lægen i vinter (skyldes nok mest at jeg ikke er blevet målt siden jeg var 13)
Men så kan man da virkelig sige at vi følges ad, hvor venligt af dig at komme "ned" til mig ;-)
Knus
også 164cm *lol*
Jeg var faktisk vokset 1 cm da jeg blev målt hos lægen i vinter (skyldes nok mest at jeg ikke er blevet målt siden jeg var 13)
Men så kan man da virkelig sige at vi følges ad, hvor venligt af dig at komme "ned" til mig ;-)
Knus
også 164cm *lol*
16 år30. august 2008 kl. 14:48
Kaktus (slettet)
Hehehe Veile :)
Blev godt nok lidt slået ud et øjeblik :( Men efter et par glas hvidvin og udsigt af besøg af veninden med sushi, så er jeg ved at være på benene igen .)
Tak for velkomsten i "dit" luftlag :)
Blev godt nok lidt slået ud et øjeblik :( Men efter et par glas hvidvin og udsigt af besøg af veninden med sushi, så er jeg ved at være på benene igen .)
Tak for velkomsten i "dit" luftlag :)
16 år30. august 2008 kl. 14:55
iakob
Jeg er faktisk lidt glad for dit indlæg fordi jeg gik i mange år og troede at jeg var 168 - mener faktisk det stod i mit pas på et tidspunkt.
Men sidste år blev jeg altså målt til 165, så det.. jeg troede jeg var blevet skør eller glemsom på mine gamle dage :-D
Men selvfølgelig er det lidt træls. Jeg kan godt forstå at du siger øv.
Men sidste år blev jeg altså målt til 165, så det.. jeg troede jeg var blevet skør eller glemsom på mine gamle dage :-D
Men selvfølgelig er det lidt træls. Jeg kan godt forstå at du siger øv.
16 år30. august 2008 kl. 22:20
veile
Jamen så er vi vel hobbiterne ? ...... ;-)
16 år30. august 2008 kl. 23:13
bruger slettet
Det lyder som en glimrende højde! :)
Man falder sammen i løbet af dagen - og hvis man er træt. Jeg kan svinge 5 cm afhængig af om jeg har sovet godt eller ej ;D
Go weekend!
183
Man falder sammen i løbet af dagen - og hvis man er træt. Jeg kan svinge 5 cm afhængig af om jeg har sovet godt eller ej ;D
Go weekend!
183
16 år30. august 2008 kl. 23:36
Kaktus (slettet)
Tak for opbakning til dvæg-kaktus :)
Veile> Bare vi ikke får lige så store og behårede fødder som Hobitter :-s
Følte mig selvfølgelig nødsaget til at hoppe i de højhælede sandaler til koncerten - blev belønnet med to kæmpe vabler.... Må nok bare affinde mig med min højde :)
Men altså... lidt træls med dén BMI :(
Er nu 3,6 kg fra en BMI under 30
Veile> Bare vi ikke får lige så store og behårede fødder som Hobitter :-s
Følte mig selvfølgelig nødsaget til at hoppe i de højhælede sandaler til koncerten - blev belønnet med to kæmpe vabler.... Må nok bare affinde mig med min højde :)
Men altså... lidt træls med dén BMI :(
Er nu 3,6 kg fra en BMI under 30
16 år31. august 2008 kl. 12:23
KarinaHadsten (slettet)
Se lyst på det kaktus. Så kan du snart fejre igen :-)
Hmmm måske skulle man blive målt selv. Jeg bilder mig ind at jeg er 176 - mener også det var målet fra mit pas. Men bør nok måle, så jeg er sikker.
Hmmm men lige i de her dage ville jeg faktisk ønske at jeg var 5 cm lavere eller min kæreste 5 cm højere. Jeg er nemlig højere end ham og når jeg tilmed tager høje hæle på ser det lidt sjovt ud. Så det kommer måske til at se underligt ud på vores bryllupsbilleder :-(
176
Hmmm måske skulle man blive målt selv. Jeg bilder mig ind at jeg er 176 - mener også det var målet fra mit pas. Men bør nok måle, så jeg er sikker.
Hmmm men lige i de her dage ville jeg faktisk ønske at jeg var 5 cm lavere eller min kæreste 5 cm højere. Jeg er nemlig højere end ham og når jeg tilmed tager høje hæle på ser det lidt sjovt ud. Så det kommer måske til at se underligt ud på vores bryllupsbilleder :-(
176
16 år1. september 2008 kl. 11:48
Leiselott (slettet)
Tænk ikke på det med højden på dine bryllupsbilleder. Jeg er selv 5 cm højere end min mand og det kan man ikke se på billederne, selv om jeg også havde lidt hæle på.
Nyd dagen, rank ryggen og vær glad for din højde, selv om du og jeg ikke kan komme i hobbit-gruppen...
178 cm høj
Nyd dagen, rank ryggen og vær glad for din højde, selv om du og jeg ikke kan komme i hobbit-gruppen...
178 cm høj
16 år1. september 2008 kl. 12:21
KarinaHadsten (slettet)
Tak det vil jeg prøve at lade være med. ;-)
16 år1. september 2008 kl. 12:52
Idag "legede" min søn, min ex og jeg med målebånd - selvfølgelig "Balladen" der ville vide hvor høj han var blevet :)
Nå, men han er 150 cm, min ex. 205 cm og da turen kom til mig tænkte jeg BIG surprise : jeg ved jo at jeg er 168 cm høj. Passet siger 170, men det er jo også med sko :)
CHOCK: Trods flere om-målinger blev det altså ikke til mere end 164 cm !!!
Nu ved jeg godt, at man falder sammen med alderen, men jeg ER altså kun lige blevet 39 somre!
Mand, en nedtur - øv, øv & 10 x øv :(
Det var jo ike lige dét mål der skulle svinde, vel?
Nå, men skal til George Michael koncert i Parken idag, så lidt lyspunkt er der da i mit liv...
Knus
164 cm