torsdagsvejning 28-08-2008

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

torsdagsvejning 28-08-2008
Godmorgen alle.
Ja så lægger jeg ud med +100g. Det var jo ikke lige planen, men ugen har indeholdt: en aften hos vores venner med vin og noget, fødselsdag hos min veninde med boller og lagkage og et netværksmøde med brød og oste-pølsebord. Så alt i alt er jeg glad for at der ikke er røget mere på
16 år28. august 2008 kl. 07:25
re: torsdagsvejning 28-08-2008
Min uge har ikke været i top, men jeg har smidt 500 gram. Det er mindre end målsætningen, men dog stadig i den rigtige retning. Så jeg er alt i alt rigtig tilfreds.
16 år28. august 2008 kl. 07:40
Jubiii Jeg har tabt 1,9 kg i løbet af den sidste uge og er bare så stolt af mig selv. Det har helt klart hjulpet at jeg er startet på arbejde igen efter barsel. Der er mere ro og struktur på min dag. Jeg sidder og småspiser af min pose med grøntsager i mundrette bidder, i løbet af formiddagen ryger der snilt 300 g ned uden at jeg tænker over det.

Jeg ved godt det er start kiloene, mend et er et skridt i den rigtige retning et meget stort skridt ;-)
16 år28. august 2008 kl. 07:53
Her skete der endelig lidt på vægttabsfronten. Jeg har tabt 1,4Kg siden sidste torsdag.
I virkeligheden har jeg tabt 1,1 Kg de sidste to dage, så det ville undre mig meget om ikke de ryger på igen i morgen :-S, men det går dog trods alt stadig nedad.

De sidste fjorten dage er det lykkedes mig at få mit indtag op på næsten 1500kcal. I går prøvede jeg for første gang kun at have det underskud som passer til mit mål (1 Kg på 14 dage) men det skyldtes 4 hjemmebagte boller og to små stykker hjemmebagt kanelstang, så det kan jeg jo ikke rigtigt bruge til noget.....
16 år28. august 2008 kl. 08:41
jeg har siden sidste torsdag smit 1,5 kg, men min vægt svinger helt vildt og lige sidste uger var den højt oppe... Jeg skal dog have mens indenfor en uge, så jeg håber at den falder yderligere... jeg fik jo lige over 2 kg ferie vægt :( som skal af igen... heldigvis er min kæreste begyndt at træne noget hårdere i fitness, så er han mere hysterisk med sin kost og det smitter af på mig... på når han spiser junk, ja så smitter det lidt, selvom jeg prøver at vælge sundt... men nu spiser han masser af kød og grønt... så det er jo dejligt...
16 år28. august 2008 kl. 09:15
Tillykke til alle - godt gået, også til dem der nøjes med + nogle få 100 gram trods festlige arrangementer i massevis :)

Jeg har tabt 2,7 kg siden sidste torsdag - burde vel egentlig juble igennem, men sidste uge havde jeg taget 2,2 kg på pga en uge med lidt for usund mad og for stort alkohol-indtag (fejrede min fødselsdag i alt for mange omgange :))

Så mon ikke det i virkeligheden drejer sig om (mest) væske og ikke fedt?
Regner med at det "reelle" resultat hedder -500 gram på 14 dage :)

Lige nu, er jeg bare glad for, at være tilbage på rette spor :)
16 år28. august 2008 kl. 10:14
Jeg er med lidt igen.
Cykler rundt i 90'erne og det er ved at være lidt trælst.

Men de sidste 9 dage har jeg tabt 3,1 kg, og idag har jeg så taget 1½ kg på igen.

Jeg skulle aldrig have drukket den genstand. Jeg ved det jo godt at det nulstarter min krop hver gang.

Så efter festen (20-års fødselsdag) på lørdag så bliver jeg seriøst kernesund igen, for det virker.
16 år28. august 2008 kl. 18:12
Tillykke med vægttabene…

Efter sidste uges stilstand på vægten, har jeg i denne uge tabt 1 kg. Så nu er det første delmål pludselig rigtig tæt på - nemlig, at komme under 100 kg. Håber, at kunne vende jublende tilbage næste torsdag med en vægt under de 100 :-)

16 år28. august 2008 kl. 18:20
Jeg har smidt 600 gram i denne uge. Jeg kæmper stadig med min motivation, så jeg er ganske godt tilfreds med at vægten går den rigtige vej, jeg håber virkelig snart at jeg finder den rette vej igen. Jeg nægter simpelthen at måtte opgive. Jeg har indtil nu tabt mig 17,5 kg, og jeg vil simpelthen ikke op og veje det igen.
16 år29. august 2008 kl. 10:01
Hold op, hvor i brillierer, kami, maria og mopsie - vildt imponerende !!!

mopsie> over 17 kg er meget, meget flot! Hvad er det, der gør det svært lige nu? Fristelser? motivation til motion? humøret? eller?

Du må jo trods alt overholde gode, sunde principper, når du taber dig 600 gram på en uge - keep up the good work :)
Og opret evt en tråd hvor du udspecifirerer til manglende motivation lidt (hvad er det præcist, der er svært for dig lige nu) - så er jeg sikker på, at Maditals fantastiske brugere nok skal give dig et par brugbare in-put :)
16 år29. august 2008 kl. 10:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });