Hej, ny på siden

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hej, ny på siden
Hej med jer, nu er det vidst på tide jeg skriver et indlæg:)
Jeg er 24 år, vejer 91 kg, og vil rigtig gerne ned på 65. Så der er lang vej, men det skal bare lykkes denne gang.
Håber at kunne skrive sammen med nogen herinde, så jeg kan holde motivationen oppe.
16 år24. august 2008 kl. 14:08
re: Hej, ny på siden
Hej Slank snart.
Velkommen til, håber du bliver glad for det.
Jeg er selv lige startet for alvor, og har meldt mig til torsdagsvejning. Så håber jeg på at det kan holde mig til ilden, og at jeg kan få gode råd og støtte af dem jeg vejer sammen med. Jeg ville også gerne skrive med nogen men kunne ikke lige overskue alle de forskellige sider, så jeg har valgt den her fordi jeg skal tabe mere end ti kg.
Jeg håber du vil være med, så vi sammen kan komme de ekstra kg til livs c;}
16 år24. august 2008 kl. 14:31
Hej jeg er også ny og jeg skal tabe mig 10-15 kg. Jeg har også virkelig svært ved at holde motivationen. Synes selv det går godt i dagtimerne når jeg er på arbejde men det er langt sværere at spise sundt om aftenen og i weekenden. Det går næsten altid heltgalt i mine weekender der som regel ender i druk og junkfood orgier. Og jeg kan heller ik holde fingerne fra slik, chips og fed mad når jeg er ude hos venner.
16 år24. august 2008 kl. 19:07
Velkommen til alle nye :)
Vi ses til torsdagsvejning......
16 år25. august 2008 kl. 10:48
velkommen til :-)
16 år25. august 2008 kl. 11:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });