#2 af angelique (slettet)
Folk tror jeg er grevid
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+angelique (slettet)
re: Folk tror jeg er grevid
Det kender jeg alt for godt. Har lige så stor mave som min veninde i 4. md, hun er så osse alment overvægtig (10-15 kg).
Er selvfølge tyk over det hele (og skal tabe 10-15 kg ) men det er særligt udpræget på maven. Jeg har ik volsomt meget overskuds fedt på lår og balder og heller ik i ansigt, det sidder stort set kun på maven.
Er selvfølge tyk over det hele (og skal tabe 10-15 kg ) men det er særligt udpræget på maven. Jeg har ik volsomt meget overskuds fedt på lår og balder og heller ik i ansigt, det sidder stort set kun på maven.
16 år23. august 2008 kl. 12:38
Frk Jakob (slettet)
jeg har også en stor mave... og da vi også prøver i det små (vi planlægger ikke, men jeg spiser ikke p-piller)... så ved folk det jo, og så tror de også at jeg er gravid... især folk som ikke har set mig i et stykke tid, fordi jeg jo har taget voldsomt på over det sidste års tid... det er pænt træls...
16 år24. august 2008 kl. 01:25
Kaktus (slettet)
I foråret startede jeg på nyt job. Dvs det var mit gamle job jeg kom tilbage til efter 2 år...
Jeg havde taget MINDST 15-20 kg på i de to år jeg har været væk, og to af mine kollegaer lykønskede mig med min graviditet uafhængigt af hinanden !!!
STØN - jeg gik hjem og græd - spiste mig et par kg tykkere, faldt over Madital og midt i Maj smøgede jeg så ærmerne op og gik i gang med at ændre min livsstil :)
Spiser sundere og får motioneret mere end nogensinde før :)
Vægttab snart 15 kg
Så... bare klø på, piger :)
Jeg havde taget MINDST 15-20 kg på i de to år jeg har været væk, og to af mine kollegaer lykønskede mig med min graviditet uafhængigt af hinanden !!!
STØN - jeg gik hjem og græd - spiste mig et par kg tykkere, faldt over Madital og midt i Maj smøgede jeg så ærmerne op og gik i gang med at ændre min livsstil :)
Spiser sundere og får motioneret mere end nogensinde før :)
Vægttab snart 15 kg
Så... bare klø på, piger :)
16 år25. august 2008 kl. 10:53
bruger slettet
Warw Kaktus - det er et flot vægttab! Tillykke!! :D
16 år25. august 2008 kl. 13:05
Kaktus (slettet)
Tak, Dune :) Vejen har været fyldt med udfordringer og fejltagelser, men Maditals forum hjælper mig på benene igen hver gang :)
Så kom frisk til Forum med jeres sejre og set-backs - her er altid opmuntring og gode råd at hente :)
Vil gerne smide 20-25 kg mere....så jeg er at finde herinde i et stykke tid endnu :)
Så kom frisk til Forum med jeres sejre og set-backs - her er altid opmuntring og gode råd at hente :)
Vil gerne smide 20-25 kg mere....så jeg er at finde herinde i et stykke tid endnu :)
16 år26. august 2008 kl. 09:53
men altså, jeg er ikke grevid, jeg har bare en del fedt på maven - og så er jeg ikke ret høj! er der nogen af jer andre der har prøvet det her? jeg har heldigvis tabt mig et par cm rundt om hofterne og taljen, men der er stadig lang vej igen.