Wee Så glad

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Wee Så glad
i dag har jeg nået mit andet delmål..

har nu tabt 21.9 kg ... og er begyndt i motions center 4 gange i ugen ..

Ved der stadig er lang vej, men nu går det da den rigtige vej

* er super glad *
16 år22. august 2008 kl. 12:04
re: Wee Så glad
Flot !
16 år22. august 2008 kl. 19:27
Rigtig flot, tillykke med det ;-)
16 år23. august 2008 kl. 08:27
Hej
Det er godt nok flot. Tillykke med det. Du må da få en masse dejlige kommentar og komplimenter. 21.9 kg det er godt nok mange pakker smør - prøv lige at tænk på det. Godt gået.
16 år23. august 2008 kl. 10:55
Det er skønt ... og nu er der ikke så langt som der var før ...

det er skønt at kunne mærke på sit tøj ( selv om jeg ikke har flere bukser jeg kan passe) og bare generelt på min energi og kondi

og jeg har holdt mig realistiske små mål, lidt større del mål, og ja så er der super målet ...

Moulin
16 år23. august 2008 kl. 14:04
Også et STORT tillykke fra mig - super stærkt!
16 år25. august 2008 kl. 10:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });