#1 af Frk Jakob (slettet)
ARHG har taget 2 kg på på min ferie
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk Jakob (slettet)
ARHG har taget 2 kg på på min ferie
Hvor er det bare stramt at jeg hartaget så meget på... ih hvor synes jeg verden er ond... men har også fået en del rødvin og noget slik... men Øv troede på at jeg godt kunne holde min vægt stabil...
16 år19. august 2008 kl. 14:28
Kaktus (slettet)
re: ARHG har taget 2 kg på på min ferie
Velkommen tilbage fra ferie :)
Surt med de 2,2 kg, men så er det bare op på hesten igen :) Du ved jo hvad du skal gøre...
Håber, at du har haft en skøn ferie?
Surt med de 2,2 kg, men så er det bare op på hesten igen :) Du ved jo hvad du skal gøre...
Håber, at du har haft en skøn ferie?
16 år19. august 2008 kl. 15:02
veile
Gi det lige et par dage. da jeg vendte tilbage fra ferie havde jeg også taget to kilo på, men efter to dage var de væk, så det må jo bare have været væske.......
16 år19. august 2008 kl. 15:05
Pokemom (slettet)
hos mig er det 4 kilo! så jeg deler din frustration! og samme syndere, slik og rødvin (og buffetter)
16 år19. august 2008 kl. 23:11
iakob
Tag det som en lærestreg som du skal huske når du engang har nået dit mål. Hvis man tror at man så kan have festdag hver dag, så er man tilbage på sit udgangspunkt + 5 kilo i løbet af et år eller to.
Det er derfor at det er en god idé at sætte mål også til tiden efter selve kuren og så følge nøje om man arbejder mod disse mål.
Men ellers så vil jeg da også tro at kiloerne hurtigt ryger igen - det kan sagtens være vand en del af det.
Det er derfor at det er en god idé at sætte mål også til tiden efter selve kuren og så følge nøje om man arbejder mod disse mål.
Men ellers så vil jeg da også tro at kiloerne hurtigt ryger igen - det kan sagtens være vand en del af det.
16 år20. august 2008 kl. 09:55
Frk Jakob (slettet)
vægten var så steget endnu et hak idag... jeg håber sørme snart det vender... kan mærke at jeg er røget lidt i et hul, fordi jeg havde taget på... :( men jeg må bare igang igen...
Men ja jeg havde en dejlig ferie og fik gået en masse ture i noget skøn natur... og fik set en masse OL ridning i tv... :)
Men ja jeg havde en dejlig ferie og fik gået en masse ture i noget skøn natur... og fik set en masse OL ridning i tv... :)
16 år21. august 2008 kl. 02:01