Torsdagsvejning 14 august

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Torsdagsvejning 14 august
YESSS. 2 kg siden sidste fredag. Vægten siger 84,1 kg og BMI 24,8. Jeg har passeret mit slutmål som var 84,8 (bmi 25,0) og med 1 uge tilbage af min deadline.

Nu skal jeg for alvor tænke på om jeg bør sætte endnu et tabsmål da det går så godt. Jeg er begyndt at bruge håndvægte i de sidste 6 uger og kan se at det har givet nogle markante biceps.

Jeg tror jeg vil forsøge at styrketræne så der kan komme noget mere muskelmasse på fugleskroget :)))

Hvordan går det med i andre?

16 år14. august 2008 kl. 10:27
re: Torsdagsvejning 14 august
Tjah det går da nedad.

-0,5Kg siden sidste uge, men sådan som min vægten cykler op og ned, er det sikkert taget på igen i morgen. Eneste gode ting er, at de lave spidser trods alt flytter sig stille og roligt nedad.

Har netop lavet nyt mål for de næste 14 dage på kun -1 Kg

Jeg har bestemt at jeg på resten af mit vægttab vil være tilfreds med den fart. Der er jo faktisk adskillige fordele ved at det går lidt langsomt:

- Min hud kan bedre følge med
- mit hovede kan bedre følge med
- Jeg har længere tid til at gøre min nye livstil til hverdag, og kan skrue mit indtag lidt op, så det i højere grad ligner vedligeholdelse.
- Det kræver alligevel lang tid at komme til at føle sig tynd

Allways look on the brigth side.......... ;-)
16 år14. august 2008 kl. 10:42
Tillykke til jer begge - godt gået :)
Jeg har tabt mig 600 gram siden sidste torsdag - en stor dag, da mit BMI nu er 29,9 - juhuu :)
Efter en ordentlig omgang sygdom skal jeg nu igang med at løbe igen - støn!
16 år14. august 2008 kl. 16:28
@Vejle: Superflot at du bliver ved med det megatab du har haft. Du er efterhånden så meget inde i vanen at du sagtens kan acceptere det går lidt langsomt.

@Kaktus: Troede du var ovre sygdommen - det var lang tid. Håber du finder energi til at komme igang.
16 år14. august 2008 kl. 17:42
Tillykke til Jer alle 3.

Ja, så er ferien desværre forbi for mit vedkommende :-(. Det har bekymret mig lidt, hvordan det hele skulle gå, når nu hverdagen meldte sig. Men jeg holder fast…. I morges stod vægten på 102kg, så jeg har tabt mig 1,5 kg siden sidste torsdag.
16 år14. august 2008 kl. 17:57
Jeg har endnu en uge haft 0 - hverken taget på eller tabt mig, det er sindsygt frustrerende når det nu bare føles som om det hele er gået i stå, og jeg har samlet tabt 0,8 kg - madital siger jeg på nuværende tidspunkt skulle have tabt 3,0 kilo..... Jeg er meget nøjagtig med at skrive mit indtag ned..... jeg fatter det ikke.... nedslående.

Men tillykke til jer andre :D
16 år14. august 2008 kl. 21:20
Jeg har i denne uge tabt 1,1 kg og er nu nede på 96,5 kg.

Jeg kan mærke at jeg trænger til et ordentligt spark bagi. Jeg har indtil videre ikke spist særligt sundt i denne uge (siden mandag) Jeg spiser for meget brød, og kan ikke rigtig tage mig sammen til at spise aftensmad, så de sidste to aftener har jeg ikke fået noget.
Idag var jeg så dum at jeg tænkte: Et lille stykke kage skader da ikke. men men men... jeg lærer det sikkert aldrig, da jeg havde smagt det lille stykke tog den onde djævel kontrollen over min krop og jeg måtte simpelthen have et stykke mere, denne gang et lidt større stykke. Dette resluterede i at jeg i flere timer efter havde så ondt i maven og følte mig helt tung i kroppen. Dumme mig!

Rigtig godt gået af jer andre.

Kaktus og Veile: Nu har jeg fulgt jer to siden jeg startede med at benytte madital, I inspirerer mig og jeg syntes I klarer det helt fantastisk. Keep up the good work girls ;o)
16 år14. august 2008 kl. 23:01
Jeg melder mig her på torsdagsvejningen. Tænker at jeg føler mig yderligere forpligtet, når jeg skal "rapportere" her hver uge.

97,0 kilo og ca 1 kg ned i forhold til sidste uge (som var blandt de to kg jeg steg i min ferie - jeg cykler frem og tilbage på de samme to kilo).

Lad mig se, om ikke det kan være bedre næste uge.

Tillykke til jer der har nået eller næsten nået jeres mål - det er stor inspiration til os andre.
16 år14. august 2008 kl. 23:25
Hold op - hvor det går strygende for jer alle - TILLYKKE :)

Oz1ing> Ja, det var en ordentlig omgang salmonella, der slog mig ud :( Først en uge hvor jeg intet kunne holde i mig, og siden en uge hvor jeg har været dødelig træt :( Min læge har sagt, at der nok går yderligere en uge, før jeg er på toppen igen.... Hmmm. Meget effektivt på vægten, men ikke særlig anbefalelsesværdigt, skulle jeg hilse og sige. Også derfor jeg ikke har været så aktiv her i Forum...

Mopsie> 1000 tak for de pæne ord - du er vel nok sød og det varmer :) Jeg har været i gang siden midt i Maj, og har bestemt haft både gode og dårlige perioder - det har vi nok alle :) Du skal ikke være så hård ved dig selv når du fejler - samlet set går det jo den rigtige vej og jeg har i hvertfald også taget et par omveje undervejs.

Camilla> Hold ud! Hvis du overholder de sunde madvaner, skal vægttabet nok komme - men ja: Det er simpelthen SÅ demoraliserende når badevægten ikke afspejler ens anstrengelser :(
16 år15. august 2008 kl. 10:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });