hejsa ny her..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

hejsa ny her..
Hejsa..

Jeg er ny her... Jag skal tabe 20kg min. Da jeg har haft en uheldig 1. graviditet som har ført til en svær PCOS som yderliger gør det svært for mig at blive gravid igen..

Men jeg er 22 snart 23, og håber den her side kan hjælpe mig... Og nupo pulverkuren...

Jeg er top motiveret og håber at kunne give brugbar støtte og få brugbar støtte... he he

Men glæder mig til at lære jer allesammen at kende...

Ses
16 år13. august 2008 kl. 14:25
re: hejsa ny her..
Hej og velkommen til

Jeg brugte også nupopulver i starten af min kostomlægning. Hvis der f.eks. var pizza til aften, så var det bedre helt at holde mig væk.

Det er efterhånden længe siden jeg har fået "et pulver" og jeg kan nu sagtens håndtere pizza eller mac.D en gang imellem.

Jeg er efterhånden blevet vant til mindre sukker, mindre fedt og mindre mad generelt, men det har taget lang tid, og kræver stadig fokus og motivation, da jeg tror at tilvænning (til de ovennævnte) går betydeligt hurtigere........

Go arbejdslyst :-)
16 år13. august 2008 kl. 14:49
Når jeg læser din profil så kan jeg forstå at graviditeten faktisk lykkes og du er blevet mor? Tillykke med det (selvom det er 2 år siden).

Jeg er en gammel-mor, er 39 år og har 2 børn - den yngste er 3½ år.

Der er en del (2-3 jeg kender til) med PCOS herinde, så du kan sagtens få meget specifik hjælp. Vi andre står bare stand-by med mere generelle råd, hvis du får brug.
16 år13. august 2008 kl. 20:40
Bedre sent end aldrig, så...
Hjertelig velkommen :)
Håber, at du får lige så stor glæde af Madital som jeg har.
16 år15. august 2008 kl. 10:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });