Jeg er 30 år, 175 cm høj og tror vist, at vægten her efter sommerferien har rundet de 85 kilo. Jeg er en af de personer, der konstant har været på slankekur hele mit voksne liv.
Jeg har prøvet Vægtvogterne, Vægtkonsulenterne, Diætist osv. osv.
Da min kampvægt var højst var den på 103,6 kilo og der kommer jeg ALDRIG op igen. Derfor ved jeg også, at nu er tiden inde til at tage tyren ved hornene igen, inden det løber løbsk.
Grunden til, at jeg skriver, at jeg starter med 5 kilo er, at vi faktisk lige nu "arbejder" godt og grundigt på, at jeg skal være gravid. Og jeg ville være lykkelig, hvis jeg kunne slippe for at skulle til test for graviditetssukkersyge - og det kan jeg, hvis mit BMI er under 27. Så det er i første omgang mit mål.
Hvis jeg når de 5 kilo og stadig ikke er blevet gravid. Ja, så fortsætter jeg selvfølglig med den sunde livsstil.
Denne gang skal det foregå ved at tælle kalorier og dyrke motion. Jeg løber allerede nu flere gange om ugen, så det er på kost-siden den halter. Jeg ved jo, hvad der skal til. Det er bare lige med at finde motivationen frem fra gemmerne.
16 år11. august 2008 kl. 12:15
Kaktus (slettet)
#2 af Kaktus (slettet)
re: Burde smide 15 kilo men starter med 5
Velkommen til :) Håber, at det lykkes for dig at blive gravid :) En sund livsstil er jo også godt for et kommende barn, så klø du bare på :)
16 år15. august 2008 kl. 10:26
iakob
#3 af iakob
Velkommen til.
Motivation kommer ikke af sig selv - den skal man arbejde for. Man skal tænke meget over hvad man vil og hvad man vil gøre for at nå det mål. Men man kan også søge inspiration ved at være sammen med andre som spiser sundt, diskuterer sund kost og motionerer. Blade, internetsider, artikler i aviserne, kogebøger etc etc er også gode steder at søge inspiration.
Og så naturligvis især forummet her ;-)
16 år15. august 2008 kl. 15:17
mie (slettet)
#4 af mie (slettet)
Motivationen er jo i top så! - det bliver jo også lettere at blive gravid, jo mindre man vejer. Jeg prøver selv på at tabe mig, fordi min kæreste og jeg overvejer at få børn - ikke lige med det samme, men om et halv års tid, og inden da skulle jeg gerne tabe mig.
held og lykke til dig, med vægttabet, og jeg håber du snart bliver gravid
Jeg har prøvet Vægtvogterne, Vægtkonsulenterne, Diætist osv. osv.
Da min kampvægt var højst var den på 103,6 kilo og der kommer jeg ALDRIG op igen. Derfor ved jeg også, at nu er tiden inde til at tage tyren ved hornene igen, inden det løber løbsk.
Grunden til, at jeg skriver, at jeg starter med 5 kilo er, at vi faktisk lige nu "arbejder" godt og grundigt på, at jeg skal være gravid. Og jeg ville være lykkelig, hvis jeg kunne slippe for at skulle til test for graviditetssukkersyge - og det kan jeg, hvis mit BMI er under 27. Så det er i første omgang mit mål.
Hvis jeg når de 5 kilo og stadig ikke er blevet gravid. Ja, så fortsætter jeg selvfølglig med den sunde livsstil.
Denne gang skal det foregå ved at tælle kalorier og dyrke motion. Jeg løber allerede nu flere gange om ugen, så det er på kost-siden den halter. Jeg ved jo, hvad der skal til. Det er bare lige med at finde motivationen frem fra gemmerne.