Hej med jer

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hej med jer
Ja så siger jeg også hej her inde

jeg står og vil gerne tabe mig noget over 10kg men mit første mål er 10kg.
De skulle gerne være væk den 1-1-09 :-)

Jeg er mor til 4 dejlige børn, så tiden er knap og tingene skal passes sammen.
16 år11. august 2008 kl. 10:51
re: Hej med jer
Hej med dig og velkommen til. Jeg har netop selv meldt mig til her på siden. Håber, vi begge får, hvad vi er kommet efter.

Held og lykke til dig.
16 år11. august 2008 kl. 12:16
Velkommen til jer begge to.

Det er en rigtig god side I har fundet frem til her og der kan gå helt sport i den. ikke at man ikke også kan løbe sur i det, men så er det bare at bruge forumet her.
16 år11. august 2008 kl. 13:55
Også velkommen til fra mig :)
Vi er mange der har haft stor glæde af Madital og der ER altså dejligt at møde forståelse og opbakning fra folk i samme båd :)
16 år15. august 2008 kl. 10:24
Velkommen til. Du skal nok få gavn af madital. Spørg i forum, hvis der er noget der driller :-)
16 år18. august 2008 kl. 15:19
Hjertelig velkommen :)
16 år19. august 2008 kl. 14:19
Velkommen til.

4 børn.. så skal jeg nok ikke give dig gode råd om at spise langsomt og i fred og ro ? ;-)

Tid... fryser og microbølgeovn er rene gaver. Især fryseren fordi den tillader at man laver dobbeltportioner og fryser ned. Så kan man kæle ekstra om grøntsagerne de dage, hvor kødet blot skal varmes op fra frossen tilstand ;-)
16 år20. august 2008 kl. 09:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });